- 346 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Gündeme damlayanlar
Malumunuz seçimlerden çıktık..Seçimlere ‘şüpheli’ demeyeceğim, zira açıkça ‘suikast’ olduğu belli olan bir kazayla girdik ve büyük bir vatan evladını yitirdik..
Bir zamanlar ‘kaza’ dediğimiz nice olayın kaza olmadığını ve Eşref BİTLİS gibi nice büyük insanı yitirdiğimiz olayların kirli tezgah olduğunu nasıl yıllar sonra anlayabildiysek, belki beş yıla kalmaz Muhsin YAZICIOĞLU’nun da öldürüldüğünü anlayabiliriz…
Seçimlere dönelim tekrar..Efendim seçimlerden çıkarılması gereken binlerce sonuç var..Nevşehir seçimlerini muaf tutarak bazı analizlerde bulunmak istiyorum..
En trajik seçim sonuçları Doğu illerinde oldu..Hükümetin beyaz eşya ve gıda yardımları gördüğünüz gibi sonucu etkilemedi…Hizmetin gelmediğini bahane eden bölge insanı, hizmete mani olan radikal akımı yani PKK nın siyasi uzantısını bölgede iktidar yaptı..
Doğu seçimlerinde verilen ince mesaj, ya da anlamamız gereken sonuç neydi ?
Kürtçe tv ve benzeri bir çok açılımın faydasız olduğu muydu sandıktan çıkan ? Yoksa bölge halkının şiddet istediği mi ?
İnsanların tehdit edildiği gerçeğini gözden kaçırmıyoruz, korku unsurunu görmezden gelmiyoruz, ama herkesin sandıkta yalnız oy verdiğini de biliyoruz..
Karşımızda nasıl bir felsefe var ? PKK yı temsil etmekten gurur duyan bir partinin Doğu da bu kadar oy alması sizce nasıl tarif edilir ? Mantıklı bir açıklaması olabilir mi size göre ?
Askere kurşun sıkan insanları destekleyen bir partinin bu kadar oy patlaması yapabilmesi AKP nin acziyeti mi ? Terörün başarısı mı ? İnsanların basiretsizliği mi?
Acı çekmiş, itilmiş, hor görülmüş insanları temsil edebilme yeteneği var mı DTP de ? Ya da acı çekmiş olmak, hor görülmüş olmak terörü desteklemeyi ne düzeyde haklı çıkarır ? Tüm bunlar etraflıca düşünülmesi gereken sosyolojik vakalar aslında..
BİR OBAMA GEÇTİ BU DİYARDAN
İslami bir geçmişi var Obama nın…Zaten ‘barak’ ismi ‘burak’ anlamına geliyormuş..Çok ilginç bir süreç..Çok ilginç bir kişilik..Baksanıza şimdiden sempatimizi kazandı…
Acaba dünyada imajı sıfıra inen ABD derin devleti, Obama sayesinde ABD nin imajını mı düzeltmek istiyor ? Yoksa tüm dünyayı avucuna almış Yahudi lobisini aşarak, gerçekten bir devrim mi yaptı ABD halkı? Bekleyip göreceğiz bunu…
Evet bir Obama geldi geçti İstanbul dan…Salladı geçti…Sempatisiyle, ezana hürmetiyle, adıyla şanıyla bir Obama geçti..Mehdi mi ? canavar mı ? göreceğiz hep birlikte…