Gök Yüzündeki En Parlak Yıldız
Yalnızlığının içinde kaybolmuş küçük adam, gayri ihtiyari gece gökyüzüne baktı. Binlerce yıldız vardı ışıldayan. Ama içlerinde en parlak yıldız gözüne ilişti. Onun ışığı diğerlerinden farklıydı.Ne kadarda güzeldi! . Yıldız küçük adama selam verdi. Adam şaşırmıştı. Nasıl oluyordu da o muhteşem güzellik onu fark edebilmiş, selam vermişti. Artık yalnız değildi ve bunun verdiği mutluluk tarif edilemezdi.
Her gece dışarı çıkıyordu ve sabahlara kadar yıldızla sohbet ediyorlardı.Yalnızlığının sebebini anlattı ona ve birçok sırrını paylaştı. Artık iyice bağlanmıştı .Öyle ki gündüz dışarı çıktığında bile gökyüzüne baktığında onu görüyordu, o orda olmasa bile. Aşık olduğunu anlamıştı. Bunu söylemeye cesareti yoktu. O yıldızdı ve ne bekleyebilirdi ki aşk adına. Gene her zamanki sohbetlerin den birinde ona aşık olduğunu belli etti. Karşılık bulamayacağının korkusu ve aşkını ilan etmesinin sevincini birlikte yaşıyordu. Korktuğu gibi oldu. Yıldız ona çok uzak olduğunu ve asla beraber olamayacaklarını anlattı. Küçük adam eski yalnızlığına dönmek istemiyordu ,bir gün onunda mut kala seveceğini düşünüyordu. “Hemen vazgeçilecekse adı aşk olmazdı ki onun” dedi kendi kendine.
Sohbetleri gene devam ediyordu yıldız ne kadar uzak olsa da küçük adama değer veriyordu.Ama asla aşkına karşılık vermedi.Bir gece yıldız fısıldadı “küçük adam ben bir yıldız gördüm oda çok muhteşem ve her defasında bunu belli ediyor.Onu seviyorum” dedi. Küçük adam için Güneşin alevlerinin vereceği acı bile bu kadar büyük olamazdı. Ona belli etmemeye çalıştı bunu. Olsun,varsın o yıldızın alevinde yanıyım diye düşündü.
Artık geceleri ikisi yalnız değillerdi. Diğer yıldızla en parlak yıldız şakalaşıyor ,sohbet ediyorlardı ve küçük adam istemese de bu sohbete katılıyordu. Yalnız kaldıkları bir gece yıldız adama “ o yıldız beni anlamıyor” dedi.Adam düşündü o onu nasıl anlayabilirdi ki. Bu evrendeki hiçbir yıldız gökteki enparlak yıldızı o adam kadar sevemezdi. Çünkü asla ona onun baktığı gözle bakamazlardı. Gene yalnız kalmışlardı.
Bir gün o parlak yıldız geceleri görünmez oldu.Tekrar geri döndüğünde mutluydu, yanında kendine benzeyen küçük bir yıldız vardı. Küçük adama evlendiğini ve bu yıldızın onun çocuğu olduğunu söyledi. Adam onun mutluğunu görünce sevindi. O mutluydu ve önemli olan bu değimliydi onun için.
O an gök yüzüne baktı anladı ki aslında gökteki en parlak yıldız sadece o değildi. O geceki yalnızlığıydı ona böyle düşündüren. Karar verdi oda gökteki yıldızlardan biri olacaktı. Eğer bir gün dünyadan biri onun yıldızı sevdiği gibi onu severse, yıldız olmak tan vazgeçecek ve onun yanına dünyaya gidecekti.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.