- 897 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Siz SİZ olun!
Kendiniz olmalısınız,kendinizi yaşamalısınız.Bu dünya özgürce yaşayabileceğimiz,özgür seçim yapabileceğimiz olağanüstü bir gezegen.
Toplum veya çevre kriteleri ile yaşamayın ve düşünmeyin.Sadece kendiniz olarak düşünün.Karşınıdaki ne düşünür diye yormayın kendinizi , bırakın herkes istediği gibi düşünsün.Siz sadece SİZ olun.İnsanların sizi görmesi veya tanıması için uğraşmanıza gerek kalmaz siz SİZ olursanız.Siz olmaktan asla ödün vermeyin.Toplum ve çevre pek sever zira kendi yarattığı çerçeve içine oturtmayı insanları ,kaptırırlar da kendilerini buna .Hep o çerçeve içinden bakarlar karşılarındakilere.Gerçek kişiyi görmezler de çerçeve içinde şekillendirdikleri,kişiliklendirdikleri kişiyi görürler,severler.Oysa biz belki de onların kalıbına asla uymayız ama görmezler.İşte bu yüzden diyorum bırakın herkes istediği gibi düşünsün ama siz hep SİZ olarak kalın.
Yaşam sizin tutsağınız,evren sizin köleniz olmak zorunda.Çünkü siz yaratılmışların içinde en mükemmel olanısınız.Siz seçici olanlarsınız.Sizler KENDİNİZ olmayı seçerseniz hayatın ne kadar güzel ve yaşanılası olduğunu da net olarak görebilirsiniz.Yaşamınızı kimseye altın tabakta sunmayın.SİZi hediye etmeyin.
Sevgilerimle