- 747 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AZRAİL'E TESLİMAT VAR...
Yalnızlığımla tükettiğim hayatımın bir gecesini daha teslim ediyorum içimdeki azraile…
Ellerimi uzattığımda bir dost daha bulamamaktan korkan düşüncelerim ve garip ama kimseyi istemeyen ruhumla bir gecemi daha teslim ediyorum içimdeki azrail’e ve azrail’imin içindeki başı boş sensizliğime…
Uzun ve sonu olmayan bir koridora bakar gibi bakarken geçmişime,ansızın uzanıveriyor ellerim kulaklarıma,ve bastırıyorum kulaklarımdan gelen acı sese…
Hayır,olamaz diyorum,hayatım böyle bir boşluk olamaz…
Ve bu koridordaki gibi giriş ve çıkış kapıları olamaz diyorum hayatımda…
Kapılar,
Sadece kapıları olan,uzun ve sonu olmayan yolumda bir adım daha atmak istemiyorum…
Saçlarım olsun istiyorum,burnuma güzel kokuları gelen uzun ve güzel saçlarım,
Ve gözlerim olsun istiyorum,hayatımla ortak karar alıp,sadece istediklerimi gören ve sadece görmek istediklerime bakan kocaman gözlerim…
Ve bu uzun boş hayat koridorunu bir daha görmek istemeyen gözlerim…
Her kapıdan yalnızlığım çıkarken umutlarımın önüne,engeller istemiyorum, seni , sensizliği düşünen beynime , omuriliğime ve bütün bedenime…
Ve kapılar çarpıyor artık,
Kapanmaya başladığı o an,anlıyorum ki yalnızlığım bile yalnızlığıma dayanamayıp isyan ediyor…
Her açılan kapıdan son umutlarım kaçarken,kapanan kapıların sesleri benim sonumu ve senin başlangıcını anlatıyor…
Kulaklarıma bastırıyorum bu acı sesleri,kapı seslerini duymamak için…
Bütün kapılar kapandığında anlıyorum ki,bu uzun koridor misali hayatımda son bir kez dahi nefes alacak takatim yok…
Bende yürek yok…
Sokakta,lambaları kendine birer uyduymuş gibi bağlayan,nefesi soğuktan donarken bile umutlarını hiç yitirmeyen,hayallerini hiç kaybetmeyen insanların,yürekleri bende yok…
Bende kalan sadece yalnızlığım ve kendi kendime vurduğum darbelerin acı sesleri…
Bende kalan korkuyla karışık,insan seslerinden olabildiğince uzaklaşan,açık kapıları birer yumrukla kendi yüzüne kapatan,cesaretsiz ve kimsesiz bir yürek…
Ve ben bu yürekle açık kapılardan,açık kapılardan çıkacak olan ucuz dostluklardan korkan ben,bu gece yalnızlığımla tükettiğim hayatımın bir gecesini daha içimdeki azraile teslim ediyorum…
13.03.05 03:40
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.