- 10698 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgi nasıl gösterilir?
Nedendir bilir misin?
Çatılan kaşlarım,öfke dolu bakışlarım,hırçınlığım,kızgınlığım…
Anlamsız yüz ifadelerim,iğneli cümlelerim,gelgitlerim,kaprislerim…
Masumluğum,mahzunluğum,kararlı duruşum,karasızlıklarım…
Gitmelerim,özlemle dönmelerim,kaçışlarım,kaçamayışlarım…
Korkularım,umutsuzluklarım,umutlarım,cesaretim…
Kırgınlıklarım,alay etmelerim, sataşmalarım,iğneli laflarım…
Eksik cümlelerim,kekemeliklerim,bağırışlarım,suskunluklarım…
Sebepsiz küsmelerim,kavgalarım,durgunluğum,hovardalığım…
Güzelliğim,çirkin hallerim,boş vermişliğim,önemsemelerim…
Kahkahalarım,yapmacık tebessümlerim,ani çıkışlarım,sabırlı tavırlarım…
Karşında dik duruşum,yokluğunda dibe vuruşum…
Nedendir bilir misin?
Kalbimde ki yanardağının,etrafa yaydığı sevgi lavlarıdır aslında tüm bu tavırlar.
Hayatında ben varsam ve sürekli değişen,anlamsız bir ruh haline bürünmüşsem,sebebini sorma bana,sen anla ne olur,
An la ki ben seni çok seviyorumdur..
…………………………………………………………………………………………………………
.......
YORUMLAR
Sevgi ahhh sevgi, kolay okunan ama kolay olmayan sevgi. Bende senin gibiyim arkadaşım. Sevdiğimi asla sözlerimle belli edemem. Ama şu var ki sevdiğimi sözlerim yerine hareketlerimle tavırlarımla belli ederim. Ve değişmeye çalışsam da başaramıyorum bunu. olduğum gibi görünmek en güzeli dedim ve kendimi bu şekilde anlatıyorum insanlara. Sende bence en güzeli içinden nasıl geçiyorsa öle davran mutlaka anlayacaktır seni sevenler sevgini...
biliyorum şuan çok bulaşık duruyorum:)
ama bu konuda çok hassasım ben de,çok çektim sevdiğim kişilerden çok...:)
sen, sana sevginin gösteriliş tarzının nasıl olması gerektiğini düşünüyorsan insanlara da öyle göster.
bir de ben de kabul ediyorum tabiki,kişilik değişimi zordur,fakat istersen zor olsa da sonunda başarırsın.önemli olan burada altında yatan sebepleri bulmak ve gerçekten ne istediğini bilmek...
tamm sustum:)
sevgiler...
insan her zaman değişir canım...yaş 17 deyince iş bitmez...ömür değişir,mevsim değişir,dünya değişir,insanlar değişir...
burada asıl konu ne bilir misin?
şunu sor kendine
sen ne istiyorsun?
sevgiklerine sevdiğini söylermek ister misin.yok hayır istemem ben tavırlarımla da belirtirim dersen,ilginle gösterebilirsin.özellikle bir çocuğa dokunmak bin sözden daha iyidir.dokunmak çocuklar için en iyi ilaçtır.büyükler için ise dinlemek bazen,bazen onunla gülmek,ağlamak,bazen fikirlerine katılmamak,bazen de sadece gülümsemek...
nerede başlıyor yani?
sen ne istiyorsun?
sevgimle...
canım senin içinde sevgi varki sevgiye dair bir şeyler yazabiliyorsun..yazın bir harikaydı..senin sevgini hak edecek birisini çıkarsın karşına rabbim inşallah..kader kısmet meselesi böyle şeyler diye düşünüyorum..ben biraz kaderciyim ..allah gönlüne göre versin..sevgilerimle can..
Gözler kalbin aynasıdır,yalan nedir bilmez onlar;
şarkısını söylemek geldi şimdi aklıma.Sizede hatırlatmış olalım bu doğru tespiti.
Sevgini söylemeyi bilmesen de,bilip söyleyemesen de karşındakiler senin kalbinde onlara karşı duyduğun sevgini anlayacaklardır,gözlerinize bakarlarken.
Onun için endişe etmenize gerek yok.
Bizler mi nasıl anlarız seni göremediğimiz için?.Yazılarınızdan .
Kalbinin sevgiyle dolu olduğunu yazınız söylüyor zaten tahmin de bulunmamıza bile gerek yok.
Güzel bir paylaşım,güzel bir yazıydı.Tebrikler.
SAYGILARIMLA.
öncelikle paylaşımın için teşekkür ederiz..Fakat bu durum tamamen insanın fıtratı ile alakalı bir şey..yaratılış meselesi..sizi sevenler de güzel bir gülü sevdiklerinin farkındadır zaten..değişim olayına gelince artık o bir mucize. insanın tekamülü (karakter/kişilik) oluşumu 17 yaşında bitiyor bu yaşta yeni deyimle harddisk doluyor..kayda kapalı..evliliğe gelince tencere kapak meselesi..rabbim çaresiz ve çözümsüz hiç bir şey yaratmaz...özet olarak kendini değiştirmeye çalışma..olduğun gibi görün,göründğün gibi ol yeter..yapmacık insanlardan daha iyidir bu...sevgi ve saygılarımla...sağlıcak kalın
HİCABİ ÇALIŞKAN tarafından 4/11/2009 8:11:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
aslında emin ol
bu çatışmalara herkes sahip
özellikle giriş kısmındaki dağınıklık bende de var...
ben de bir şeylerin zor olduğunu düşünürdüm
bir gün ablamın yanına sokulup birden sarıldım
ve o sevgimi söylemek istediklerimdendi
sonra annem babam
küçükken geceleri odalarına gidip öperdim
artık yapamıyorum
bayramlarda babamın hasret dolu öpücüğü yanağımda kaynıyor
yanyana durup özlemek bu olsa gerek...
artık okuduğum bölüm gereği
bazı etkinliklere katılıyorum
ve dedim ki en sonunda
beni kendim olduğum için seviyorlar
ben
kendim olacağım
mezarın içinde pişmanca kıvranmayacağım...
sevgini kendin gibi yaşa
ve sevgiyi göstermek
söylemek
öylesine güzel ki
önce bu güzelliği kendin hisset...
dersin ki şimdi akıl verme,derimki biraz tecrübe.almak sana düşer...
kısacık ömre mutlu anlar sığdırman dileğimle...
sevgiler...