- 601 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Kolay mıydı?
Dönüşü olmayan yolların sapağında beklerken kan revan olmuş dizlerim inadına ayakta kalmanın mağrurluğunu yaşıyordu. Yüreğindeki beklentilerin sahibi olmuşken ne oluvermişti de bir anda kopuvermiştik anlayamadım inan.
Bir hece ve bir kelimeden ibaretti o sözcük ki literatürümden silmiştim kazıyarak. Dağlar yerinden oynardı da ben kalakalmıştım biçaresizliğimde. Kolay mıydı devirdiğim geminin fırtınalarında yalnızlığa demir atmanın ezikliğini bir ömür hissetmek. Her limanda bir sevgilim olmamıştı, kör noktalara bakışlarımın sessizliğinde demir atmıştım kırk yılın sonunda senli anlara.
Yaşama sevincim olmuştun sen tebessümlerimin gizli kırıntılarında saklı kalan kahkahalarımın sahibiydin oysa. Geçmişimi bir anda silmiş yeni bir geleceğe umutla tutunmuştum. Güneş gibi kaplamıştın ışığınla karanlık dehlizlerimin orta yerini. Öyle ısıtıvermiştin ki ruhumun gizli kalan yerlerini gün yüzü görmeyen heyecanlarımın sahibiydin.
Sus artık konuşma dilimin düğümlendiği, yutkunamadığım zavallılığımın perişanlığındayım. Hiç bu kadar acze düşeceğimi, kopuşumun bu kadar kolay olacağı tahayyülümden bile geçmemişti inan. Gözlerinin bir damlasına kıyamazken ben sana nasıl kıyardım. Unutma sevdiğim her zaman yüreğimin, yüreğinin orta yerinde olmaya ve kalmaya hep devam edeceğim.
Kolay mıydı? Yazısına Yorum Yap
"Kolay mıydı?" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
7 Nisan 2009 Salı 22:49:54
Kolay mıydı devirdiğim geminin fırtınalarında yalnızlığa demir atmanın ezikliğini bir ömür hissetmek.
yüreğinize sağlık öyle bir zamanda bu yazınızı okudum ki inanın ne diyeceğimi hangi kelimeyi kullanacağımı bilemedim. yüreğim o kadar yorgun o kadar biçaresiz ki kelimeleriniz bana biraz olsun yardımcı oldu. inanın bu yazınız sizin sevdiğinize yazdığınız yazı ama benim ömrüne can adadığım can dostdum dediğim kişiye hitap edebileceğim bir yazı ama artık birşeyin öneminin kalmadığını nasıl ne şekilde anlatabilirim ki... yüreğinizden akan kelimeler benim kalbimi deldi geçti... çok teşekkür ederim...