- 544 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
bu hikaye tamamen kurgudur.yanlız gerçek olan tek kısmı öğretmen olduğunu bildiğim çok yakından tanımadığım bir öğretmenin otobüse bindiğim durağın karşısında her sabah çay içerken derin derin düşünüyor olduğunu görmemdir.bu hikayeyi de otobüste laptopla yazdım.hataları varsa mazur görünüz...
ben insanların yüz ifadelerinden çok etkilenirim.ilgili öğretmen bu hikayemi okusa kahkahayla güler belki de...belki de evli bile değildir...
ben sadece yakından bildiğim bazı parçalanmış yaşanmışlıkları gözlemlerimi o bakışlara istinaden bir kurguya soktum.
ayrıca sayfa rengini ricanız üzerine düzelttim.hangi renk gözlerinizi rahatsız etmez bilemediğim için sayfanızdan kopya çektim...bu kopyanın cezası var mıdır hocam...
herkese teşekkür ederim.
aynur engindeniz tarafından 4/7/2009 12:12:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
selam aynur kardeş. su içer gibi okudum yazınızı. kurgu mu idi yazınız yoksa bildiğiniz, duyduğunuz veya ..... bir şey mi idi?
gerçekten güzel anlatmışınız. tebrik ederim. bu hikayeleri çok dinledim arkadaşlardan, hala da dinlemekteyim. ama inanın ki o kadar güzel anlatmışınız ki sanki yaşamış gibi.
basiretiniz eksilmesin.
saygılar selamlar.
rica etsem yazı rengiyle arka fon rengini değiştirebilir misiniz? siyah üzerinde beyaz yazıyı okurken zorlanıyorum. aslında yazınız karanlığa ışık olan meşale gibi ama gözlerim işte...
eminali tarafından 4/6/2009 9:15:47 PM zamanında düzenlenmiştir.