- 746 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
3 - ÇİRKiN
Onur BİLGE
Bir defasında, babası parasını ödeyemeyince, taba rengi panzottan yapılmış, kilidi bozuk olduğu için kapanamayan, iple bağlı yırtık bavulu eline tutuşturularak yurttan atılan bir kız arkadaşımı alıp bize getirdim. İdareten oturduğumuz öğrenci evi çok geniş sayılmazdı ama bir odamız boştu, orada kalabilirdi. Annem şiddetle karşı çıktı. Ailesinden uzaktaki bir genç kızın sorumluluğunu alamazmış. Bana kalsa arkadaşlarımın hepsini eve getirecektim. Kimsenin orada kalmasına razı değildim. Fakat şartlar onu gerektiriyordu.
Yazık oldu! Ne hayallerle gelmiştik, bir gece bile misafir edemedim. Geldiği gibi geri gitti. Yüreğim onunlaydı, içim acıyordu.
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 1
SEMİRAY - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Aciko..!
Ilk defa duydum..Ama tarifine bakinca;annemin misafirlerine,zaman zaman da bizlere yaptigi ve ekmeklerimizin uzerine, kakaolu findik ezmesi surmuscesine keyif ala ala yedigimiz o guzel yiyecek oldugunu anladim.. Bizde bilinen adi da ; ACIKA. Evlendikten sonra yapmayi ogrendigim,daha cok Kayseri'de bilinen "Sosyete Cemeni"ne benzetmistim..
Hikayelerinizde hayatimizdan kesitler buluyoruz ya hani ?!!! Bildiklerimizle sizin bildikleriniz (yani;yoresel farkliliklar) arasindaki farkliliklari,sayenizde ogrenmek de ayricaliginizi katliyor..Tesekkurler sonsuz..
GuLeN tarafından 7/17/2009 11:21:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
GuLeN tarafından 7/17/2009 11:23:25 PM zamanında düzenlenmiştir.