...ELLERİM BAĞLI...
Olması gerekenler,yapmak istediklerim,benden beklenilenler,vs... net.Varılmak istenilen nokta,izlenilecek yol,çıkılacak basamaklar ve seyredilecek sıra belli.
.......................
Birşey var...Yerçekimi bana hükmediyor.Yahut ellerim bağlı tuhaf bir kelepçeyle.Kim tutar beni çıksam yola,hangi fani engel olur ya da olabilir...Sadece ben...
.........................
Sayfalarca, saatlerce, günlerce,... Yazmak, yürümek, yaşamak, konuşmak, okumak, çizmek,...Hareket etmek, harekete geçmek...İçimde sanki benden ayrı koşan biri var, bir çocuk sürekli isteyen,bir hayalperest sürekli olsa diyen ve bir belirsiz boşlukta...Tabirsiz,biçimsiz, hükümsüz ve hüviyetsiz bir gizem bana bekle diyen.
......................
Beklemek zordur.Ömrümce bekledim ve bunu hep bildim.Birilerini, birşeyleri ve bazen en zoru zamanı beklemek -gelmesini ya da geçmesini farketmez- ... Zaman bekletirken yorar, yorulursun tıpkı aylarca koşmuş gibi susmadan konuşmuş gibi...
.....................
Peki ya daha kötüsü var mıdır?Vardır!
Belirsizliği beklemek.
Neyi bekliyorsun, neden, ne zamana kadar...Bilinmez.Hiçbir engelin olmaz.Beklediğin hiçbir şey, şart ,koşul ,imkan yoktur.Herşey hazırdır.Beklersin, solarak beklersin, isteklerinin olabilme şansını öldürerek beklersin.Yapabileceklerin yapılamaz olur.Vazgeçersin bukez başka şeyleri beklersin.
...........................
Bir şey var.Anlatamam.
Bir şey var.Ellerim bağlı gösteremem, dilim tutuk söyleyemem ve doğrulamıyorum koşup gelemem.
......................................
Gelecek!
Kaçır beni,
Zamanım normale dönsün.
N’olur bekleme gelmemi
Yoksa benle ölürsün.
.....................................
YORUMLAR
Hislerinizi harika bir sekilde dile getirmissiniz. Bu bekleme, bu karisiklik sanki gelecek firtinanin az öncesi derin sessizlik gibi. Bunlar önemli bir seye hazirlik bence. Bazen gercekten ne oldugunu bilmiyoruz ve sadece icimizdeki ugultulari dinliyoruz. Bazende icimizde derinlerde neler olacagini olmasi gerektigini biliyoruz ve o adimi atmaya hazir oladigimiz icin bunun yanina 1001 soru isareti daha katiyoruz.
Her cevap soru isaretlerinden sonra geliyor. yolunuz acik olsun!! Sonucunu da bizlerle paylasirsaniz cok sevinirim.
Sevgiler, saygilar