- 992 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVDAYI TEK YUREKTE YASAMAK....
Agirdir sevdayi tek yurekte yasatmak ,
Hani gokyuzune suzulen taklaci guvercinler vardir havalanip defalarca takla atip suzulurler gokyuzunde ,yere indiklerinde masum bir hale burunurler , Ayrilirlar bir, birlerinden .aksam olunca yine kendi dunyalarina donduklerinde ayni nefesi yasamaya baslarlar ,Insanoglundaki yurekte guvercin edasi gibidir kimi zaman havada takla atar kimi zaman suzulur ,gun gelir yureginizi durustce acarsiniz ask bu sevgi bu dersiniz zamanla aslinda bunun tutku oldugunu his edersiniz , ve bu tutku hastalik haline donusur An gelir hayatin laylaylomla gectiginin farkina variriz gercegi kendimize bile haykirmaktan aciz gelir yuregimiz. Yine iste o an der fedarkarliga burunuruz , Bu kacincidir? yine kirilmisligimiz ,incinlimisligimiz. Anlatiriz hayatin gercek yuzunu sevdanin tek yurekte yasanmasi gibi ve karsimizdakine al secim yurek senin deriz ..Belkide bunu defalarca soylemisizdir icimiz yanarak kan agliyarak sevda icin emek sarf ederek sonucunun ne kadar aci olacagini bilerek , bile bile lades gibi .Ama eger yurekte bir sevgi ask varsa yine doner dolanir sahibini bulur tek yurekte yasanir guvenerek .Varmidir acisiz kedersiz emeksiz bir sevda ,Ugruna emek harcanmadan ugruna seni seviyorum ama yureginde baskasi varsa yeterki mutlu ol sevdicegim diyip sevdanin ugruna verilen emekler kac kisi bu emegi gorebilir? Kac insan sevdigi ugruna fedakarliklara burune bilir kac kisi hayatini tum olumsuzluklara ragmen bir sevgi ugruna silebilir ?? Dunyaya gelis ve yasam bicimimiz kaderimiz bunlar bizim secimlerimiz degildir . Ama sevgide verecegimiz karar omrumuzun sonuna dek yasayip yasatacagimiz anlar bizim secimimizdir ! Egerki her insan her secimi kendi durustluguyle yapmaya calisirsa sevgide yasanan acilar yerine mutluluk baglari bicilir .. Sevdayi tek yurekte yasatmak ve yasamak bizim elimizde ..! Sevgi seni seviyorum kelimesiyle bir olurken asil var olan yurekteki sevgidir ozlem duyulan onsuz nefes almadan yasayamayacagini his edebilmek , mutlulugunu kendi mutlulugundan onde tutmak . an gelir bir cocuk gibi , an gelir bir dost gibi sevmek …! Sevdiginin mutluluguna kendi fedakarligini bicmek .varsin sen mutlu ol ben senin dostun olmaya hazirim demek (Bak sana binlerce kez insanligimla yuregimle sesleniyorum bu defa kendine bile aciz duygularinin ikili eklemlere burunmeden , sadece kendi duygularinin yureginin sesini dinle , dinleki yuregine beynine hukmetmis azaptan kurtar kendini .. Sevginde cikar aramadan menfaat aramadan omrunu nasil ne sekilde mutlu olacagina yureginin seni hangi yola koyacagina emin ol emin olki pismanliklar sarmasin dunyani bir yuze bakarken bir baska yuregi hayal etme..! Once kendi yureginden emin ol kimi ? ne icin seviyorsun sevginin zorlugunu kendinle pay bic attigin her adimdan kendin mesul ol bu uzulecek bu kirilacak hesabi yapmadan .. Sevgin varsa yureginde eger seni seven (de) sana ayni duygulari besliyorsa ve her an onune cikip canini acitiyorsa o zaman tut kolundan varmisin benle diyip butun zorluklara meydan oku ..oku (ki) yuregin kendiyle savasmasin bu gununde yarininda pismanliklarin olmasin .. tabi karsindakininde sana nasil emek harcayacagina bagli bakalim o senin dedigi kadar seviyormu hani her yazilan satirlarda haykirirken ne kadar sevgisinin arkasinda duracak ne kadar bu yolda durust olacak ? ne kadar senle sevgisi ugruna savasacak ? bak dostum ASK bir pembe gozluge benzer gozlugu gozunden cikardigin an dunyanin gercek rengini gorursun yeterki sen yurek gozunun baktigi yeri gor .. dedim ya dostum sen kendinle savasmaktan vazgec ve sevgini tek yurekte yasat onsuz olmayacagini vey a ola bileceginin hesabini once kendine ver ve mutlu ol….)
Bu dunyada sevgisini tek yurekte yasayan ve yasatan dostluklara …
Gul ozcanli...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.