- 824 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Izdırabına Sevdim Seni
—ki bu aşkta, her şey, yerli yerinde olsaydı, bu kadar sever miydim seni?
Emre onbey
Ben her şeyde seni seçtim…
“ayrılık boşuna yaşanmış bir olay değildir…” hatırla sevgilim, yerli yerinde olmayanı yerine koyma çabasında nasıl da birlikte aynı engeli aştığımızı… Ki bu çaba Allahın bize verdiği değişilmez ve değeri biçilemez var oluşun adı değil mi?
(seninle olmak özgürlüklerin en yücesidir…)
Biliyor musun; hiç gitmedim senden/ neler unuttum zavallı yüreğimde, neleri yoluna çıkar diye bekledim… Canımı elime alıp-ızdırapların en hain pususunda harcadım üşüyen düşlerimi. Kendime çok kızdım. Affetmedim! Sensiz bir bedene verilebilecek cezaları ben hep kendim düşündüm… Izdırabına sevdim seni.
Ben hep o gittiğin günü düşünürüm, seni yakalamak için ruhumu bağlarken saçının teline/ “ne olur kopmasın o saç teli sevdiğimden,” diye yalvarırdım… Gitmek zormuş, alışamadım daha bu gidişlere sevgilim! Sensizlik hiç… Öyleymiş. Yazamamakmış, -mışlı bir dünyada kabul etmekmiş zamanı…
“Gittiğin gün gözlerimde akacak yer yoktu gözyaşlarıma,
Ağlamayışım bundandır/ Sisli görmemek için tuttum kendimi…
Ben yüreğimin en güzel yerinde gömdüm seni, büyüttüm hep,
Sonra hep ağladım/ böylesine sevmekte güzelmiş seni…”
Yaşadığım sürece hep ardından emekleyecek duygularım… Çünkü sen varsın her anımda, hayalin ölüm gibi; tuzaklarda sensin, kazançlarda, kaybedişlerde, sürprizlerde/ öylesine unutulacak ya da ne bilim gurur deyip yaşanmamış sayılacak kadar bir sızı değildin içimde; olmayacaksın sevgilim, içimde olduğun sürece, hiçbir unutuluşa seninle geçirdiğim günleri sığdırmayacağım… Şimdiye kadar bekledim/ ben seni yine beklerim…
(hiç kimseyi bu sevdaya karıştırtmam…)
Şu an yalnızım… Hiç üzülmüyorum buna, daha aksine çok hoşuma bile gidiyor; mesela canım sıkılıyor ama aklıma seni getiriyorum ve çok mutlu oluyorum… Ama senden önceleri canım ne zaman sıkılsa daha da mutsuz olurdum/ farkın bu senin; belki yoksun yanımda ama hayalinde bile mutluluklar saklı bir-tek ben biliyorum bunu.
Vakitlerim senin için geçiyor sevgilim… Çokta güzel oluyor, çok az kişinin yaptığını ben büyük bir aşkla yapıyorum; her gün saatlerce hayaline sarılıp, yağmurları yağdırıyorum. Acıları, hüzünleri, hiç değmeyecek her şeyi ben seninle toprağa gömüyorum…
Bilmeni isterim çok mutluyum ve biz aynı yolun yolcusuyuz/ unutma!