- 9774 Okunma
- 6 Yorum
- 1 Beğeni
KADIN SEVERSE
Kadın sevince eminim dünya yaşanılası bir yer olur, yani cennete döner. Tanrı bile cennetten bahsederken cennette huriler vardır der. Cehennemden bahsederken de zebaniler vardır der. Kadın severse neler olduğunu anlayabilmek için kadın sevmezse neler olur onu bilmek gerekir. Kadın sevmezse yaşam tadını tuzunu kaybeder. Zira önce erkekler yemeklerin tadını tuzunu yanlış koymaya başlar. Kadın sevmezse erkekler kurumuş ağaca döner. Erkeği coşturan kadının sevgisidir.
Kadın sevmezse erkeğin para kazanmak, yuva kurmak için bir çabası olmaz. Kadın sevmezse yaşam monotonlaşır, erkekler çirkinleşir, dünyayı tüylü canlılar basar. Peki kadın nasıl ve niçin sever? İşte cevabı.
Kadın severse masum duygularıyla sever. Kadın severse bağlanır. Kadın severse her şeye razı olur. Kadın severse ayrılmaz. Hoşgörülü olur, üzmek istemez. Her zaman nazik olur. Kadın severse sevgiden başka bir şey istemez. Kadın severse tam sever. Kadın severse aldatmaz. Kadın severse acır. Kadın severse evlenmek ister.
Kadın severse hep seni seviyorum der. Kadın severse melek olur. Kadın severse şefkat gösterir. Sevdiğini unutmaz. Kadın severse hep hediye alır. Kadın severse mutlu eder. Kadın severse her şey onu mutlu eder. Kadın severse kendine bakar. Kadın severse daha da bir güzelleşir. Lüksten kaçınır. Kadın severse her şeyini paylaşır. Kadın severse seveninle bütünleşir. Kadın severse kıskanır. Kadın severse çabuk kırıla bilir. Kadın severse ağlar. Kadın severse aniden bayıla bilir. Kadın severse sevgi sunar. Kadın severse yüzünde gülücükler açar. Kadın severse aşk acısı çeker. Kadın severse gururludur.
Kadın severse yüreği cız eder. Kadın severse sevgiyi anlar. Kadın severse sınır tanımaz. Kadın severse yalan değildir sevgisi. Kadın severse kadındır. Kadın severse yalan söylemez. Kadın severse romantikleşir.
Kadın severse aşk filmlerin de hıçkırarak ağlar. Kadın severse biraz şımarır. Kadın severse her zorluğa katlanır. Kadın severse sürpriz yapar. Kadın severse hiçbir şeyini saklamaz. Kadın severse düşler kurar. Kadın severse fallara bakar. Kadın severse olgunlaşır. Kadın severse gönülden sever aşık olur. Kadın severse özel günleri asla unutmaz. Kadın severse dedi kodu yapar. Kadın severse çok kolay kandırılır. Kadın severse kendine güvenir. Kadın severse eğlenmesini bilir. Kadın severse gözlerinin içi parlar.
Gözlerinde binlerce anlam taşır. Kadın severse havalarda uçar. Kadın severse sevmiştir. Sevgiyle oynamaz. Kadın severse sevgi dolu olur. Kadın severse dünyada ki en güzel varlıktır. Kadının eşi benzeri yoktur. Yeter ki Sevsin...
Eğer kadın severse ülkemiz çağdaş uygarlık yolunda bir adım öne geçer. Kadın severse hiç bir erkek boynuzlandım diye intihar etmez ya da kahrolmaz. Kadın severse platonik aşklar özlenir. Kadın severse erkekler aldatmaz. Aldatanlarda pişmanlığından vicdanı ile çarpışır.
Kadın severse bir daha ekonomik kriz çıkmaz. Neden mi cumhurbaşkanı karısından fırça yediği için anayasa kitabını bir daha başbakanın kafasına fırlatmaz.
Kadın severse herhalde iki defa ağlarım bundan sonra biri annemin ölümü öteki babamın.
Kadın severse güzel yemekler pişirir ve ülke genelinde okullarda yeni bir ders müfredata girer. Adı da "diyet" ya da dengeli beslenme olur. Kadın severse erkek şair sayısı yüzde yetmiş beş azalır. Bu sitenin zararına olur.
Kadın severse altın fiyatları çıkar dolar ve avro düşer. Kadın severse ülkenin yönetimi garanti veriyorum meclis dâhil kadınların eline geçer. Kadın severse feminizm diye bir kavram olmaz. Kadın severse en gözde meslek çiçekçilik olur. Kadın severse bir daha bu varsayımları ben yazmam. Kadın severse erkekte sever. Sevmeyenlerde bekâr kalır. Kadın severse bitmez.
Yaşamım boyunca ender olarak duyduğum mucizevi kadınların varlığını, günümüzde mevcut olup olmadığını gelin hep beraber sorgulayalım. Erkeğin yaratıcı gücünü, kadının yaratıcı gücünün ortaya çıkaracak kapasitede olduğu doğru mu? Kadın severse, sevildiğini hissederse becerisi yeterli olmayan erkeği bile zirveye çıkarabileceği doğru mu? Dişi kuş yuvayı yapar. Diye söylenir. Neden erkek kuş yuvayı yapamaz? Dişi kuşun yaratıcılığı genetik kodlarından gelmiş olamaz mı? Her dişinin, aynı özelliğe sahip olması mümkün mü?
Bu sorular çoğaltılabilir. Ama cevap tektir. Kadın sevmezse erkekten farkı kalmaz. Zira kadını sevgi güzelleştir. Sevmeyen kadın üretici değil tüketicidir. Sevmeyen kadın ana değil süs bitkisidir. Sevmeyen kadın bir makineden farksızdır. Sevmeyen kadının olduğu yerler ıssızdır. Sevmeyen kadının olduğu yerde yağmurlar yağmaz, gök kuşağı görülmez, siyah ve beyazdan başka renk bilinmez.
Kadın severse sevgi kuşaktan kuşağa aktarılabilir, sevginin tarihi yazılabilir, savaşlar sona erebilir, çiçekler coşkuyla açar, Tanrı bile daha cömert davranır, her mevsim bahar gibi olur, erkekler savaşmayı unutur, kin ve nefret tohumları kurur.
Ey erkekler birinci göreviniz kadınların sevmesi için gerekli ortamı yaratmak, onlara her akşam çiçek götürmek yaşama sebebiniz olmalıdır. Yoksa bir gün kadınların ebedi nefreti kazanmaktan kurtulamayacaksınız. Bunu sakın unutmayın...
YORUMLAR
Kadın / Erkek / Çocuk fark etmez...
İnsanın ruhunu doyuran sevgidir...
Yaşamı sevdiren..
İnsanın karşısındaki kaç yaşında olursa olsun, şefkatle bağrına basası geliyor...
Kırlarda açan papatyaları görüp koklayası...
Saniyelikte olsa "kaybetmek" le ilgili düşünceler geçince usundan, ağlayası...
Bol yıldızlı tebriklerim yazara..
. Kadın sevmezse erkekten farkı kalmaz. Zira kadını sevgi güzelleştir. Sevmeyen kadın üretici değil tüketicidir. Sevmeyen kadın ana değil süs bitkisidir. Sevmeyen kadın bir makineden farksızdır.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
'Kadın sevmezse ,erkekden farkı kalmaz ' Bu demek oluyor ki erkekler sevmez yada sevemez.doğrumu anladım bilemiyorum .
Evet kadın sever hemde koşulsuz sever,sevdimi tam sever ,iyi de nereye kadar ?
bir erkek,eşim beni seviyor,anam beni seviyor,bacım beni seviyor,kızım beni seviyor deyip,yan gelip yatarsa,ben erkeğim deyip böbürlenirse.........
En basit bir örnek verecek olursak,diktiğiniz bir bitki/ağaç/çiçek, bakımsız ve susuz kaç gün dayanabilir?
kısacası,kadın ya tam sever yada bir kalemde siler..
saygılar