- 830 Okunma
- 6 Yorum
- 1 Beğeni
1 - GAZETE PARÇASI
Onur BİLGE
Sabah öğleye kadar On Bir Eylül İlkokulu’nda yedek öğretmenlik yapıyorum, öğleden sonra birinci sınıfın, akşam da ikinci sınıfın derslerine giriyorum. Günlerim öylesine yorucu ve uykusuz geçiyor ki uyurgezer gibiyim. Akademi ile Kükürtlü Kız Öğrenci Yurdu’nun arası on dakika... Bir de o dik Muradiye Yokuşu olmasa!
Yine böyle bir akşamüstü, akşam derslerine girmeme kararı alıp, gündüz aldığım derslerin bitimine kadar nasıl dayandım, bilmiyorum! Uykusuzluktan gözlerim kayıyor. Zaten çoğu kez açık duran kapıya yakın olduğundan daha havadar olan ön sıralarda, açabilirim ümidiyle pencere yanlarında oturuyorum. Üç yüz kişilik amfi... Teneffüslerde aynı anda yüzlerce sigara yakılıyor. Bir de o kadar kişinin nefesi! Mide bulantısından bazen dersten çıkmak zorunda kaldığım da oluyor. „Sen de içersen, o kadar etkilenmezsin.“ diyorlar. Dersane değil, işkence odası! Hemen kendimi dışarıya attım! Bir an önce yurda varmak, yatağıma uzanıp, yemek vaktine kadar birazcık dinlenebilmek için sağa sola bakmadan hızlı hızlı yürüyorum.
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 1
SEMİRAY - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Evet,sezgilerim...
Anlam veremedigim,garip bir sekilde yasadigim ve her zaman dogru cikan sezgilerim..Sizin hikayenizde yakaladigim;dusle gercek arasindaki o ince cizgide, donuk bir halde birakan sezgilerim...
Tebriklerimi sunup,yol aliyorum 2. hikayeye..
Unutmadan;
....
Aynı yerden alışveriş yapmak âdetim olduğu halde (en)* yolumun üstündeki en son......
3. paragraftaki bu *EN fazlalik gibi sanki :)))
GuLeN tarafından 7/17/2009 10:10:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
GuLeN tarafından 7/17/2009 10:12:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
alışamadığım eleştirme doğru ve güzel olanı pervasız savunma konusunda doralığım.. işe yaramadı
başta samimi berrak ve zengin Türkçem için teşekkürler devam edeceğim.. (ancak okuyup geçtiğim kesimdeki geriye dönük ekleme ve düzeltmelerden haberim olur inşaallah.)
ancak o kadar meşgulüm ki..
Allaha emanet olun
Harika bir anlatım...
Sanki roman okur gibi heyecanla okudum, bir yandan da yurt içi kargaşıyı anlatmanızda kızımın o zaman ki sıkıntıları geldi aklıma.
Aynı hikayede pek çok duygu harmanlandı okurken.
Bazen kuvvetli hissederiz, olmadan olacağını anlamak gibidir, benim sevmediğim bir duygu, anladığım kadarıyla bu yaşanmış dilerim bundan sonra güzellikleri hissedin öncesinde...
Tebrikler yürekten.