İNSAN
İNSAN
Dünyamız insan yaşana bilir haline gelene kadar hale gelmiş bunun nasıl olduğu yorumunu ben sizlere bir yılda değişen ülkemizdeki mevsimlerin değişiminden anlıyorum bundan bir hafta önce bahçemdeki kayısı erik ve diğer dallar tamamen kuru birer odun iken bugün sabah baktığımda ise her ağacımın gelinlik giymiş dünya güzeli hanım kızlarımız gibi bizlere naz satarak anlatmak iltediğini sayıp dökmeyeceği.
Ancak insan diğer varlıklardan farklı olarak bakma va bakmanın akabinde görme gördüğünün mahiyetini anlayıp yapma özelliğine sahiptir işte bunun için detaya girmem yerine size sadece işarette bulunuyorum çünki siz bunların kendi kendine olmayacağını sanırım akıl edersiniz zaten bizim bilmemiz gereken verhangi bir bilinmesi gereken bize ya birileri ile mektup yazar kendinin bilinmesini bize detaylı birşekilde anlatırken bizim o nu bilmemizden emin olmamızdan emin olması için güvendiği bir elçi ile haber gönderir ve kendinin bizin bilmemiz kadarını tarif eder.
Birde kendini tanıyıpda bizlere anlatanlar vardır bunada kâinat kitabı deriz mükevvenat deriz alem deriz bunlarda o kendinin bilinmesini isteyeni tanıtır tanıdığımızıda o ne istiyorsa yaparak bildiğimizi bildiririz o bizim isteklerimizi anında karşılayarak nasıl bizi bildiğini bildiriyorsa.
Onlar ne? ne gönderiyor? diyorsan şu anda klavye yapmak için maden metal ve naylon mamulleri gönderdi.Başkalarıbenim için bilgi sayarımı ve klavyemi imal edip elime verdi Odamı aydınlatmak için güneşi doğdurdu mekanımın ısısı için soba kömür o çiçeklerin dedelerinden oluşan odun diye beğenmediğimiz yakacakları gönderdi.Kahvaltı yaptım sizde buyursaydınız çilingir soframda fakiranem soframda çay
zeyti,peynir,reçel gibi yiyecekleri benim sofram için çalışan enaz 5000 emek harcamışların emeğini gördum ve o bize bildiğini bildiren şu anda çok yükse seslede benim kurtuluşum için kendini yırtarcasına HAHAELESSELÂH diye bağıttırı
yor bilmem anlata bildimmi .Sayın okurlarım anlatmaya zaman ve zemin uygun değil seni sana öğretmen olarak emanet ediyor hönlünce bilgiler temenni ediyotum... Kimdenmi?
tabiki Ondan(cc)
Ömer Çetinkaya
congeri
04.04.2009