DAHA BAŞKA
DAHA BAŞKA NE SÖYLEYEBİLİRİM
Ne söyleyebilirimki daha fazla...Seni sevdiğimden başka.Sevdiğim sen değilsin ama.Hangi kelime tam ifadesidir bilmiyorum,belki ondandır söyleyemediklerim.Sen değilsin sevdiğim, gözlerin...Sen değilsin; sözlerin.Uzaktan duyduğum sesin,dokunamadığım tenin,koklayamadığım kokundur sevgim...Sen değil.
Canlı tuttuğum anılardır, senle yaşadığım..Yürüdüğüm yollar, sahil boyu,yudumladığımız çaydır sevdiğim.Tadı bir başka olan...İlk dokunuş,ilk öpüştür sevdiğim hazzını başka yerde bulamayacagım...Sen değil.Başka ne söyleyebilirim ki seni sensiz sevmekten başka.
Belki yanımda olsan bu kadar sevmeyeceğim seni, özlemiyeceğim bu kadar. Hayatın akışında belki sen ben kavgalarında tükenecek sevgim.Zaten herşeyi bu kadar çabuk tüketirken tükenmesin sevgim...Bende ,yüreğimde kal lütfen.Çekme elini ,sesini,yüreğini benden; dayanamam sensizliğine hayatın.Bir beden kalpsiz,kalp sevgisiz yaşayamıyor sevdiğim.Ve benim yüreğime hayat veren sana olan sevgimse kal orda.
Kalki anlam bulsun hayatım..Kalki dayanma gücüm olsun zorluklara.Yanımda olmasan da bileyim bir yerlerde varsın.Uzakta olsa varlığın,konuşurken yükselen kahkahaların ve benimle uğraşmaların olsun hayatıma renk veren. Gökkuşağının renkleri gibi değişen ruh hallerime çare bulayım seninle...Kalki büyüsün sevgim zaman içerisinde.Artsın sana olan özlemim.Ve hayallerim pembeye dönsün gün be gün.
Senin yapacağımız tavla yarışımız olsun kazananın takımına geçilecek iddiası olan.. Her ayrılışın ardından romantizmi bozan şakalarımız ve daha ayrılmadan duyulan özlemim olsun.Bir daha ne zaman görüşeceğimizin heyecanı kalsın arkamızda.Ve yol boyunca düşünülen paylaşımlar ortağımız olsun yanımızda.Kalki; hayat mücadelesi içinde yarı şaka yarı ciddi hayatımız olsun.Kavgasız gürültüsüz ve bencilce olmayan.
Daha fazla ne söyleyebilirimki sana.Seni seviyorumdan daha yalın daha bir başka...
Canın yansa acıyan benim canımdır.Kötüyse sesinin rengi sıkıntındır benim olan...Attığın kahkahandır benim neşem. Gezdiğin yerdir gördüğüm.Yüreğindeki sıcaklıktır, sevgidir bendeki yürek.Sana dair ne varsa bende olan..Konuştuğum sözlerdir adın saklayamam.Gözlerimdeki ışıltıdır sevdam neşe saçan...Daha başka ne söyleyebilirim ki sevgimden başka...
Aramızda uzun yollar olsada bendesin, çok yakınımda.Hani bir ben var bende öte derler ya işte öyle olan.Ama sen değilsin sevdiğim,sana dair olanlar.Yüreğime kazıdığım anlardır,sesindir sevdiğim.Bana ve benle olanlara kattığın anlamdır, güçtür sevdiğim...Planladığımız tatildir heyecan. Geleceğin andır gözlenen.Ve sevgindir sevdiğim...
Şu hayattaki çıkarsız, koşulsuz olandır sevgim.
Daha başka ne söyleyebilirim ki, sevgimden başka.
Sadece SENİ SEVİYORUM...
MÜNEVVER ERDOĞMUŞ