- 865 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
CEKILDIM YALAN OYUNLARDAN…
Bu gun bir kez daha hayattaki yalanlarin gercegini gormek her ne kadar acitsada , eskisi gibi yaralamiyor ..Her zaman buyuk davalarin , buyuk avcilarin kurbani olmusuz varsin olsun (be) Durustluk perdesinin arkasindaki bizler durustlugumuzden kaybetmisiz kucuk hesaplar pesinde olan yuzler icinde insanligimizi kaybettirmisler ..Artik sevmeyide bilmiyoruz kirletilmis duygular un ufak edilmis ..
Buyuk baliklar hep kucuk baliklari yutma pesinde oynanan ikili oyunlar sahte sozler manasini tek tek yitirmis , Bizlermi korduk yoksa oyuncularmi buyuk oynuyordu ,Hayata en onemli seyler insanlara verilen sozlerdir ne kadar verdigimiz sozlerin arkasinda duruyoruz , Biz durustken karsimizdakiler neden hep baska seyleri secme egiliminde ,oyuncumu olalim sahtekarmi olalim calip cirpalimmi yok be , Bunlar bize gore degil her yasadigim gordugum seylerden ders cikarmayi ogrendim duydugum her hikayeden bir pay cikardim hikayeleri yasayanlar hep ayri insanlar olsada konu nedense hep bir noktada bitiyor ve her masalin kahramini kendince hakli peki haksiz kim ? Hayat bir sinav degilmidir acisiyla tatlisiyla her yaptigimizi tartmak bicmek adina dogruyu yanlisi gormek ama gormek .saygiyi sevgiyi dogru yolda kullanmak , Bir anda var ettigimiz seyleri amacsizca yok etmek iyi yanlarimizi bulmak hep olmayan yanlarimizi bilediler oysa biz gozkirpmadan canimizi verecek degilmiydik durustluk adina ,Kaybolur diye korkariz bir avuc kuflu sozler ardina gizlenirken ,Sevmedikmi adam gibi guvenmedikmi dostlarimiza ,neydi boyle icimizde buyuyen kin nefret ofke bunlari gorupte hala bu dunyanin temiz yanina bakmaya calisan yurekler var oldukca ben cekildim yalan oyunlardan .Bir gun gercegi gorebilmek umuduyla …
GUL OZCANLI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.