- 745 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KadınLaR
KADINLAR……..
Kadınlar yıldız gibidirler ..karanlık basınca ilk onlar gözükürler.
Hayat kadındır.analarımız.kızlarımız .eşlerimiz.sevgililerimiz. hepsi özel hepsi güzel kadınlar hayata anlam veren.cana can katan.dertlere ortak olan. Dertlere dert katan kadınlar..
Dertlere dert katan diyorum.çünkü yaşamda ihanet isyanı kadında başlıyor kadına ihanet eden erkek evet bu erkeğin suçu ..
Eşini sevgilisini kadınını aldatıyor.acı veriyor bunun sonucu nedir sizce.
suçlu erkek mi ..? kadın mı? Aldatan mı ? aldatılan mı ? tabi ki her ikisi değil.suçlu üçüncü şahıs yani KADIN .
Size soruyorum kadınlar ihanette İSYAN ederken düşündük mü acaba erkeğimiz bu ihaneti kimle yapıyor bir erkek mi? Yooo.
Tabi ki bir KADIN yani kadının kadına yaptığını akrep yapmaz dersem ne derseniz..o halde biz kadınlar her şeyin başı biz değimliyiz.öncelikle yeryüzündeki çirkinlikleri silelim.dünya kadınlarla parlasın.tıp ki yıldızlar gibi.karanlıkları biz aydınlatalım.çünkü biz kadınız.
Dünyayı daha iyi yaşanabilir bir hale getirmek için mücadele edelim
Siz kadınlar hiç ama hiç kimse sizin gözyaşlarını zı hak edemez. Hak eden kimse ise sizi asla ağlatmaz.. unutmayalım ki gerçek sevgi elimizden tutan .tatlı sözler değil ;
Kalbimize dokunandır..Sevginin gücü ile kuvvet bulalım,merhamet duygusu ile yüreklerimizdeki acıları hafifletelim.
Evet kadınlar bu dünyada sadece bir kadın olabilirsiniz.ama Unutmayın ki birisi için dünya sizsiniz.aysınız.güneşsiniz.sevgili ve ANA sı nız..
Siz sade gibi ama çok karışık zayıf gibi ama çok güçlü akıl karıştıran.hayranlık ve sevgi uyandıran insanı çıldırtan belki de delirten ama MÜKEMMEL..
Veee…
Çok güzel çok özel yıldızlar gibi..uzak.ulaşılması zor ama karanlık basınca ilk gözükenlersiniz.
Kardelenejla
30/3/2006