- 696 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İz Bırakanlar Unutulmaz
-Bir aşk ve yıkıntıları-
Acaba hangisine üzülmeli insanoğlu boşuna sandığı zamanın hiç durmadan ilerlemesine mi, yoksa zamandan geriye kalanlara mı.
Bazıları geçmişin artık bittiğini ve asla geri gelmeyeceğini söyleyerek sadece ileriye bakmalıyız diyor.
Bu zor benim için geçmişim değerli ve geçişimle beraber yaşıyorum şimdiki zamanı.
Ve geçmişle bugünü birleştirerek inşaa ediyorum geleceği.
İşte bu yüzden hiç unutmadım seni,şimdi yazarken,seni hatırladığım her anda gözlerim doluyor inan.
Sanki geçmişte bir yolculuk yaparmıs gibi.Abi ver bir bilet.
Ve şimdi gözleriin önünde o yemyeşil, çocukların oynadığı park.Sen,ben;Biz elele.
Tahterevelliden düşmüştün hani ! Kanamıştı dizin ama yüzündeki tebessüm mutluluğun resmi gibiydi.
Gülüyordun,gülüyordum,gülüyorduk.Ne kadar çocuksu ne kadar masumduk.Az da sarhoştuk.
O gece (yine bahardı) sen’iki bira içelim hadi’ dedin bense ’üç içelim bahar yeni geldi kutlamak lazım’ dedim. Belki de ondan yani içmekten gecenin yarısında o yemyeşil parkta salıncakta sallandık keşke hep sallansaydık.
Ne kaldı bizden geriye iz bırakan bir kaç hatıra o kadar.
Ama onlarsız hayatımın bir anlamı olmuyor işte.onlarsız yarımım,onlarsız sanki bağlı elim kolum zincirlerle.
Şimdi geçmişimle yol alırken ileriye geriye dönüp baktığımda;Tek! sen kalmışsın sarı saçlım hayatımda.
Neden sen?
Cevabı ararken yaşadıklarımızda , geçmişimde radyodaki şarkı cevap oldu soruma
şarkı :Vega ’dan İz Bırakanlar Unutulamaz ’ dı.
Onur Düzgün
29 mart 2008 05 44
Saat zamanı göstermekte başarısız bense seni unutmakta...