Bir Devletin Aczi
Birileri mutedil olmaya calisiyor olabilir ancak göz göre göre, canli yayinda saatlerce süren bir sürecte bir devletin aczi gözler önüne serildi.
Bu devlet benim devletim diye susacak degilim. Teknolojik olarak en gelismis caginda insanligin, teknolojinin ve imkanlarin kullanilmamasindan dolayi alti can donarak ya da kaza nedeniyle kaybedildi. Muhsin Yazicioglu olmasi ayri bir aci elbette ama netice de insandi ölen ve insanligimiz.
IHA Muhabirinin son telefon konusmasini dinleyin de vicdaniniz sizlamasin, bu telefon görüsmesindeki kisi bugün hayatta degil, peki kurtarilamaz miydi? Kurtarilmamali miydi? Bu isle ilgilenen kisiler AKUT, 112 acil servis ya da ismi neyse ne is yapar? Insan hayati bu kadar önemsiz mi benim ülkemde? Güclüyüz diyoruz her firsatta. Nerede gücümüz? Böyle durumlarda gücümüzü kullanamayacaksak bu nasil güctür? Bu nasil bir celiskidir? Baska bir senaryo olsaydi bu! Bir terörist grup ayni yerde cok güclü, etkili bir nükleer bomba düzenegi kursalardi ve bu bomba sureli olsaydi ve bir sekilde bunun haberi alinsaydi o bomba orada patlamaya terk mi edilecekti? Kendi topraklarimizin icinde ulasamadigimiz, elimizi uzattigimizda tutamadigimiz bir toprak parcasi olmasi bir acizlik degil midir? Yoksa cag dogaya yenik düsülecek cag mi? Hizmet denen sey sadece güllük gülistanlik zamanlarda ve yerlerde mi gecerli oluyor?
Hic yakismadi Türkiye hic yakismadi!!!
Tüm Türk halkinin basi sagolsun…
YORUMLAR
Yıllardır yüreğimize ateş düşüyor, neden dersiniz ?
Bitmesi gereken terör bitmiyor neden dersiniz ?
Avrupa sağ gösterip sol vuruyor neden dersiniz ?
Allah' tan korkmayan, kuldan utanmayanlar yönetiyor bilesiniz !
Ülkesini kalkındırma partileri kuranlar, kendi nefsini doyuruyor göresiniz !
İnanılmaz zorluklara göğüs geren, her şeyin üstesinden Mukadderaat' a sığınarak başaran bu Millete reva mı bu yaşananlar..
Ölüm hak, yaşamak, yaşatmakta hak..
Devlet Kurumunu zayıflatanlara, can zayi edenlere sorulacak bu hakların hesabı..
İmkanlı devleti imkansız hale getirenlere yazıklar olsun..
Ülkemizin iklim şartları malum, ama imkansız da değildi ulaşmak , en azından muhabir arkadaş yaşıyordu...
Ailesi sesini duydu, yetkililer uyudu...
Yüreğim kan doldu...
Milletimin başı sağolsun..Ruhları şad, mekanları cennet olsun..
Geride bıraktıkları emanetler bizimdir...
Yazınız vesile oldu ...Yüreğimde tutamadım sayfanıza döktüm yaşlarımı...
Selamlar..Saygılar..
Ergenekon zanlılarının hastahane odasındaki konuşmalarına, telefon görüşmelerine kadar takip edebilecek, istediği kişiyi, adi bir suçluyu dahi telefon sinyalinden yerini tesbit ederek eliyle koymuş gibi bulabilecek teknolojik donanıma sahip bir ülkede bir helikoptere ulaşılaması ne kadar inandırıcıdır?
Kaza yapan bir milletvekilini, helikopteri düşen altı vatandaşını bulmakta bir devlet acizlik çekiyorsa bu çağda, ne söylenebilir ki?
Güvendiğimiz dağlara karlar yağıyor yine. Göksun`un dağlarındaki, Kurucuoba`daki karlar gibi... İnsanı ürperten, yürekleri buz tutturan karlar... Zaten birilerinin amacı da bu galiba...