- 731 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Uykuya uymadan hemen önce, kitabı bitirmeden hemen sonra bir ölçek kelama dair…
İki nokta arasındaki en kısa mesafe niyettir.
Tecrübe etmediğim hiçbir söze inancım yoktu, rağmen ve hala bu saçmalıkları okuyor olmamın da bende bir açıklaması yoktu.
Oldum olası inancımla doğru orantılı olmadı hareketlerim,
öyleyse elimin,gözümün,tenimin günahı yoktu
hatta sözlerin de yoktu
art(ı)sız niyetim;
işte asıl günahkar oydu.
Bir gün,ansızın mutlu olmadığını fark eder insanoğlu.
Öylece… birdenbire…bunu telafi etme çabasıdır anlaşılmaz davranışların kucağına atan onu. Ne yaptığını bilir ne dediğini …hem yanar ,hem yakar- gider,gelir- düşer, kalkar … sonra, zamanla bir de bakar ki bir davranış bozukluğu çoktan karakteri olmuş…
bendeki tutarsızlıkların sanıyorum açıklaması buydu, merakımdan soruyorum ya sendekinin açılımı neydi?
Belki de arzu ettiğimiz mutluluk başka başkaydı seninle ya da takındığımız tavırlar mutluluğu getirmedi bize dolayısıyla mutluluğa elini ilk uzatan hiç olmadı aramızda; çok tuhaftır ki mutluluk için tutuşuyorduk ikimizde. Şimdi düşünüyorum da keşke ellerimizi tutuşturmakla başlasaydık,en başından, o zaman bir üfürüğün yetmezdi bu ateşi söndürmeye ve savuramazdın küllerimi canının sıkıldığınca oradan oraya…
Adımlardan bahsediyorsun canım,
iç içe yaşayan mesafesizlerin attıkları adım yine kendilerini çiğner ,yan yana yaşayan menfaatlilerin ise attıkları adım hep birbirlerinin üstüne olur.
İçimde sonsuza dek doğmayacak bir bebek gibi yaşamanı yeğlerim.güvende olman ,yanımda olmandan efdaldir inan.içimde seni kimseler göremez bende göremem belki ama olsun buna katlanabilirim …orda sana kimseler zarar veremez ben bile…seni beklentisiz sevdim tıpkı bir annenin oğlunu sevdiği gibi.büyüyüp başka bir kadını senden daha çok seveceğine aldırış etmeden.çok sevdim seni…nasıl kapıldım sana ,ölüyü de diriyi de nasıl unutturdun ,ne yaptın sen bana?…ah sevgilim,çok sevdim ben seni…ah neden bu kadar sevdim ben seni?
iç içe mi? yan yana mı ?
Bu tıpkı şey gibi oldu tanrı var mı yok mu?
yanında olsaydım beni görür, dokunur var olduğuma inanırdın öyle değil mi? Sevdiğime de inanırdın belki. İçindeyse beni hissediyorsun ama göremiyorsun dokunamıyorsun varla yok arası, sevdiğime inanmıyorsun öyle değil mi?
İnanmak,dokunmak mı diyorsun?
kime ne anlatıyorsam ben de?sen bunları benden daha iyi biliyorsun.
Ne kadar seninle olduğumu, her anımın nasıl sen olduğunu bilemezdin…
tebessümün düşünce aklıma , akan yaşımın gözlerimi nasıl yaktığını ,adını duyduğumda ellerimin nasıl titrediğini,sadece seni düşünmenin bile beni nasıl sarhoş ettiğini şimdi hissetmiyorsan yanındayken de göremezdin.
birinin bir yerlerde senin için dualar ediyor olması birinin seni en yakınlarının dahi sahip olamayacağı,söz dinlemez ,inatçı bir kalple seviyor olması sana yetmedi.
Seni hiç suçlamadım normal ve aklı başında olan kimse yetinmezdi.
Sen de yetinmedin ve sustun
Sen sustun her şey sustu şarkılar,,damlalar,kuşlar ,yapraklar,denizler ve ben sustum
Uzun zaman oldu yeni bir melodi değmeyeli kulaklarıma yalnız biri var ki onu silemedim
O bile,gizlesen hiç fayda etmez söylesen de daha beter
Sorma neden -diyor
Sorma neden…