- 901 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SANAL VE TUTKULAR..
Uzun zaman degil bu alemi tanidigim ama keske tanimasaydim dedigim anlar cok olmustur binlerce yuz yalanlara saklanan ve binlerce hikaye kimi zaman dusunmusumdur!insanlarin hayatinda daha onceleri ne vardi neyle ugrasirdik ve ya nelerden ders alirdik cevaplarsa cok sanal ortami olmadan evel bir kere dostluk mertebi farkliydi komsuluk farkli insanlar aksam eve geldiklerinde aile ortaminda gecirilen saatler tv bakmak veya tiyatroya gitmek sinema bunlar hayatimizin farkli tarziydi simdiyse eve gelir gelmez acilan sahte kutu saatlerimizi hukmederken bosa harcanan yitirilen zaman… Birde hani bu alemdeyiz ya taniriz birilerini ama hep yalanla baslamistir yasini gizler kimligini gizler oyle ya once tanimak gerek guvenmek gerek daha sonralari yavas yavas gercekler ortaya cikar bahanelerle (ya iste o zaman sana pek guvenemiyordum falan filan )daha sonralari tutkuya donusur avuntu haline gelir sanal oysa her gun gercege bir o kadar uzak kaliriz ve gun gelince kendimizden ne kadar odun vermeye basladigimizi goruruz… Sahte asklarmi ararsin evli olup kendini bekar gosterenlermi , dost gorunup dunyayi basina yikanmi ne ararsan var heytttt be ne alemmis simdi diyeceksiniz bu alemin baska yuzude yokmu var tabiki birde bu alemde bile durust adam gibi adamlar yurekleri ve sozleri bir olan insanlarda var , Her ne kadar azinlikta olsada var bazen hic ummadiginiz bir anda size uzatilan bir el belki hic yakininizdan dahi gormediginiz guveni verir ve sanalda olsa basliyan dostluk bir omre bedel sure bilir.. Bu dusuncelerle bazen beynim tika basa doluyor sonra acaba benmi tuaf biriyim yoksa dusuncelerimmi ? Diye ic gecirdigim anlar cok nedense belkide gorduklerim duyduklarim hayatin diger bir yuzunu serdigi icin bu dusuncelere sahip ola bilirim ama en azindan sizlerinde benim kadar olmasada bu dusuncelerin var olma payini cikartiginizi tahmin edebiliyorum hayatiniza bu hukmeden kutudan cikip gercegi gorme zamanlarinizin gelmesi dilegimle bir hikayeyle noktaliyorum …
Adam caresizdir ve kendini sahte bir dunyaya adamistir kendini hep durust olarak gostermis gizlememistir kisiligini kimi zaman bu kisiligi ona altin degerinde dostlar kazandirmistir kimi zamansa sahtelikler icinde bogulmus uzulmustur bir gun kendi gibi durust dusundugu insanin aslinda yalanlardan bogulan biri oldugunu gorunce pekte sasirmamistir cunku buranin kurallarini iyi bilenlerdendir !! gunlerce bildigi halde gercegi karsidan duymak icin beklemistir ve zamani gelmistir o kisi gercegini soylediginde aslinda adam icin artik pek bir onemi yoktur cunku atilan ilk dostluk onemlidir onun icin ve oda oyunu kuralina gore oynamaya baslar, ama gun gelir bu oyun bir tutkuya donusur hirsa burunur ve artik kahramaniz bile kendini taniyamaz hale gelir gun gectikce bogulur nefes alamaz hale gelir bu ortamdan ve en son noktaya geldigi bir anda her seyi mahveden o lanet kutuyu sonsuza dek gomerek omrunden bosa giden gunlere yanarak sahte insanlarin oyunlarindan cekilerek en azindan zararin neresinden donsem kardir hesabiyla yeni bir yasama atilir fakat kanindaki illet rahat durmaz kemirir gun be gun ve cafelerde yine o kutunun tutsakligina yenilir demekki bazi seylerden her ne kadar cabuk kurtulmaya calissakta pesimiz birakmiyor ….Hepinize sanalsiz gercek hayatin guzelligini goreceginiz gunler diyiyorum (HER DOGAN GUN YENI BIR UMUTTUR UMUDUNU YITIRME)
gul ozcanli
YORUMLAR
SANALMI? SARANMI?
GÜNAHIYLA SEVABIYLA HERŞEYE RAĞMEN SEVEBILMEK
SANKI GERÇEKLER SAHTE DEĞİLMİ_?
KOYNUNDA NEFES ALIRKEN SENİ SIRTINDAN VURANLARA NE DEMELİ? YADA DOSTUM DEYİPTE EM BÜYÜK HANÇERİ EN DERİNDEN VURANLAR SANALLAR ACIDAAAA.....
YAAA SARANLAR.....
allah sahte olmayan dostluklar nasip etsin
Tebrikler
İnsanın yaşamında ne var ,ne yok tüm özllikleri ne güzel dile getirmişsiniz,Sahtekarlık,çirkinlik,güzellik,yalancılık,doğruluk ve insanların karekterlerinde oluşan tüm nesnelerin tanımını ayrı ayrı irdeliyerek ifade ettiğiniz için okuyucuların gözlerini far gibi açıp benynini de düşlere sürüklemişsiniz...
Tebrikler teşekkürler sevgim sevgin olsun