- 668 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
REZALET Mİ CİNAYET Mİ
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
REZALET Mİ CİNAYET Mİ?
Kadir DURAK
[email protected]
UÇAN KUŞUN KANAT SESİNİN YERİNİ BULMAK MÜMKÜN İSE;
DÜŞEN HAVA ARACININ YERİ NASIL OLDU DA BULUNAMADI?
TARİH: 25 MART 2009
SAAT: 14.55
112 ACİL SERVİSİN TELEFONU ÇALIYOR...
TELEFONDAKİ:
_HANIMEFENDİ… HELİKOPTERİMİZ DÜŞTÜ... NEREDEYİZ? BİLMİYORUM... YERİMİZİ TESPİT EDİN... YARALILAR VAR... AYAĞIM KIRIK! HAVA ÇOK SOĞUK... AYAKLARIM ÜŞÜYOR... ŞARZIM BİTMEK ÜZERE... YERİMİZİ TESPİT EDEBİLDİNİZ Mİ?
???...
AKŞAMA DOĞRU…
KAYSERİ’DEN EN ÜST MAKAMDAN AÇIKLAMA GELİYOR:
_"YARALILAR BULUNDU... HASTANEYE SEVK EDİLİYOR."
BAKANIN BİRİSİ DE DAHA YAKINDAN BAKMAK İÇİN BÖLGEYE HAREKET EDİYOR...
...
SİNYALLER ÇALIŞMIYOR...
YERLERİ BULUNAMADI...
YANLIŞ YERDE ARAMA YAPILILIYOR...
DERKEN DÖRT YİĞİT AKILLI MÜHENDİS. YER TESBİTİNİ YAPIYORLAR...
DOĞRU YER TESBİTİNİ YAPANLAR BBP’Lİ GENÇ MÜHENDİSLER....
BUNU BİLE BAŞKALARININ BAŞARDIĞINI DİLLENDİRMEYE BAŞLIYORLAR...
ÖNEMLİ OLAN YERİN TESBİTİNİN DOĞRU YAPILMASI, KİMİN TESBİT ETTİĞİNDEN ZİYADE İNSANLARIMIZI NASIL KURTARALIM TELAŞI…
SONUNDA..
DOĞRU YER TESBİTİ YAPILDIKTAN SONRA ÜÇ- DÖRT SAAT İÇİNDE ENKAZA ULAŞILIYOR...
...
BU DA ŞUNU NET GÖSTERİR....
BAŞTAN OLAY YERİ, DOĞRU TESBİT EDİLSE İDİ... ŞU AN DA BEŞ CAN HALA ARAMIZDA OLACAKLARDI... O AKŞAM YUVALARINDA OLACAKLARDI...
...
ŞİMDİ....
AÇIKLAMALARI VE OLAYLARI ALT ALTA SIRALAYALIM....
İYİ BİR ANALİZ EDELİM...
CEP TELEFONLARI, BELLİ BİR ÇAP İÇİNDE YER TESPİTİN KESİNLİKLE YAPAR....
TEKNOLOJİNİN HAD SAFHAYA ULAŞTIĞI BİR DEVİRDE... CANLI İNSAN CANLI BELİRTİSİ BELLİ NOKTALARA KADAR CANLILIK GÖSTERGESİNİN SİNYALLERİNİ KESİNLİKLE VERİR...
HATIRLARSANIZ DEPREM SIRASINDA OLAYDAN YEDİ GÜN GEÇMESİNE RAĞMEN.. ENKAZDAN CANLI ÇIKARILMIŞTI...
NEDENİNİ DE;
"CANLI OLAN HER ŞEY BUNUN SİNYALİNİ VERİR... YER TESPİTİNİ DE ONDAN DOLAYI YAPABİLDİK" DEMİŞLERDİ...
HANİ ŞU İŞADAMI ÜZEYİR GARİH OLAYI VARDI... O OLAY AYDINLATILIRKEN..
MEZARLIK CİNAYETİ SONUNDA... ELDE VERİ OLMAMASINA RAĞMEN... PİLİ ÇIKARILMIŞ OLAN TELEFONDAN BİLE YER TESPİTİ YAPILDI.. SUÇLU YAKALANDI....
MÜSLÜMAN KABRİSTANINDAKİ FUHUŞ SEKTÖRÜNDEN DE SÖZ EDİLMİŞ, SONRA DA HER OLAY GİBİ O OLAY DA UNUTULMUŞTU....
BÖYLE YER TESPİTİ ÖRNEKLERİ ÇOK VERİLEBİLİR....
KİMSENİN AKLINI KARIŞTIRMA NİYETİMİZ YOK...
BU KADAR TEKNOLOJİK İMKANLARA RAĞMEN.. YANLIŞ AÇIKLAMA YAPILMASI.... YANLIŞ YER TESPİTİ YAPILMASI... MÜDAHALEDE GEÇ KALINMASININ ANA FAKTÖRÜNÜ OLUŞTURMUŞTUR...
KAYSERİDEN GELEN AÇIKLAMA MÜDAHALEYİ GECİKTİRMİŞTİR...
KİMSE YETKİSİNİN VE ETKİSİNİN ARDINA ARKASINA SIĞINMASIN....
ŞİMDİ NE Mİ YAPILIR???
ACILARIMIZI EBEDİ YOLCULUKLARINA YOLLADIKTAN SONRA....
KAYSERİ’DE AÇIKLAMAYI YAPAN ZAT-I MUHTEREMİ VE ONUN BAĞLI OLDUĞU BAKANI...
DEVLETİN BU TÜR OLAYLARDA DEVREYE ALARAK TEKNOLOJİYİ HAD SAFHADA BİLEN BİRİMİN AMİRLERİ...
MİLLİ İSTİHBARAT TEŞKİLATINNIN BAŞINDAKİ YÖNETİCİYİ....
EN SON TEKNİK İMKÂNLARLA DONATILMIŞ EKİPLERİN BAŞINDAKİ YÖNETİCİYİ...
BİR ARAYA TOPLAYIP.....
EMİR VERİP ÇAĞIRARAK..
"BU KONULARLA İLGİLİ OLARAK SİZDEN BİR HAFTA İÇİNDE NET RAPOR İSTİYORUM....
İHMALİ GÖRÜLEN GÖZÜM OLSA O GÖZÜMÜ TEREDDÜT ETMEDEN ÇIKARACAĞIM....
KASTI AŞAN DAVRANIŞ!!. EYLEM YADA SÖYLEM İÇİNDE OLAN HER KİM OLURSA OLSUN KESİNLİKLE GEREĞİNİ YAPACAĞIM.."
DİYEREK NET TAVRINI ORTAYA KOYACAK...
ŞUNU ÖZELLİKLE SORACAK...
KAYSERİ’DEN AÇIKLAMA YAPAN KİŞİYE DE; SEN NEYE DAYANARAK ÖYLE AÇIKLAMA YAPTIN.
BU AÇIKLAMANIN NELERE MAL OLACAĞININ HESABINI YAPTIN MI?
SENİ YANLIŞ BİLGİLENDİRENLER HAKKINDA NE GİBİ BİR İŞLEM YAPTIN?
.....BUNU ELBETTEKİ TBMM’DE KURULACAK OLAN KOMİSYON YAPACAK...
ELİNİZDEKİ ONCA İMKANA RAĞMEN YERİ YANLIŞ DİYORSUNUZ....
FAKAT; DÖRT MÜHENDİS GÖREVLERİ OLMAMASINA RAĞMEN OLAY YERİNİN TESPİTİ YAPIYORLAR
DAHA EVVELKİ TESPİT EDİLEN YERİN DE YANLIŞ BİR TESPİT OLDUĞUNU AÇIKLIYORLAR...
BU GENÇ MÜHENDİSLERİN YAPTIĞI TESPİTE GÖRE HAREKET EDEN EKİPLER... 3- 3,5 SAAT İÇİNDE ENKAZA ULAŞABİLİYOR...
BU DURUMU NASIL AÇIKLAYACAKSINIZ???
..... BUNLARIN CEVABI BULUNMADAN SİS PERDESİNİN ARALANMASI MÜMKÜN DEĞİLDİR....
YANLIŞ YERDE ARAMA YAPILIYOR.. DİYE BBP AÇIKLAMASI VAR.. MÜHENDİSLERİMİZ DOĞRU YERİ TESBİT ETTİ DİYE AÇIKLAMALARI VAR...
BU KONUNUN ÇOK ELZEM AÇIKLIĞA KAVUŞTURULMASI GEREKMEKTEDİR...
...
BU KURTARMA ESNASINDA .. BAŞLANGICINDAN... YERİN DOĞRU OLARAK TESPİTİ ANINA KADAR GEÇEN SÜREDE KİMİN İHMALİ VARSA EN SERİ VE ACİL OLARAK GEREĞİ YAPILMAK ZORUNDADIR...
... DOĞRU YER TESPİTİNİ YAPAN KARDEŞLERİMİZİ KUTLUYORUM...
AİLESİNE, GERİDE KALANLARINA SEVENLERİNE, ARKAŞLARINA VE YÜCE TÜRK MİLLETİNE BAĞ SAĞLIĞI SABIR DİLİYORUM...
MUHSİN BEY VE ARKADAŞLARINA YÜCE MEVLAM RAHMET EYLESİN..
MAKAMLARINI NUR EYLESİN...
RUHLARINA EL-FATİHA
KADİR DURAK
.............................
YORUMLAR
Bırıleri devletın tum ımkanlarını kullanıp son model ucaklarda helıkopterlerde gezer bırsey olmaz, bırısıde parasızlıktan ılk defa bozuk bır helıkopter kıralar helıkopter düşer şans böyle bırşey olsa gerek.
Eğer o düşen helikopterde bir Yahudi veya Ermeni çocuğu bulunsaydı, yada Osman Baydemir olsaydı, bir saat içinde bulunmuştu. Yer yarılsa bile yerin altından çıkarılması gücüne sahip Koskoca Türkiye Cumhuriyeti Devletinin gücü bu kadar mı idi acaba?
Utanç, utanç utanç... 6 cana sahip çıkamayan devlet olur mu? Demek ki ileri düzey teknoloji hikayeleriyle avutulmuş durmuşuz. Acının ötesinde birde utanç duyuyorum şimdi. Ahhh... Yanan yüreklerimizi ne söndürebilir artık? Koskoca Keş Dağının karı nafile...
Her türlü kurguya açık bir durum. Başlık başıbaşına anlatıyor durumun vehametini.
Dua etmek düşer artık. Mekanları cennet , ruhları şad olsun.