UNUTMA BENİ
Nerede olursan ol, beni unutma.
Başka şehirlerin ışıkları parlasa da gözlerinde aklında hep ben olayım.
Gittiğin yerlere ismimi de götür, baktığın gökyüzüne portemi yerleştir ve beni seyret vuslatsız gecelerde.
Unutma beni.
Aklına geleyim olmadık anlarda,saçlarına vuran rüzgarlarda ellerimi hisset,içine çek her kokladığın çiçekte beni tenimi koklarmış gibi.güneşi seyret arada ve ayı.onlar ki sevdam kadar ateşli yüreğim kadar parlak.üşüdüğünde güneş gibi içini ısıtıp,ay gibi ışık tutayım karanlık yolarına.
Unutma beni.
Başka yağmurlar ıslatsa da bedenimizi,yanağından süzülen her damla ben olayım.bir tatlı söz değil yalnızca beklediğim,ettiğin sitemde de olayım, sövdüğün küfründe de. Ben olayım yalnız düşen her takvim yaprağındaki hüzün ve uzun yollara bakan gözlerdeki özlem.
Unutma beni.
Yorgun düşecektir yüreğin biliyorum yalnızlığın avuçlarında.aklını ikilemler yabancı eller alacaktır beklide.ne olursa olsun dinlediğin şarkılarda,gördüğün rüyalarda bir parçada olsa ben olayım mutlaka.kimseler bilmeden ,anlamadan sebebini beni hatırla ve tebessümler saç etrafına.
Unutma beni.
Yıllar unuttursa da her şeyi her güzelliği,sen hayata ve kadere inat savaş benim için.saçlarına dökülen aklar,yüzüne oturan çizgiler ben olayım unutma beni.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.