ACİZLER ÜLKESİ TÜRKİYE
Çaresiz aciz bir ülke Türkiye. Yazıklar olsun. Bin kere milyon kere yazıklar olsun.
Kimin eli kimin cebinde belli olmayan bir ülke olduğunu bilirdim bilmesine doğup büyüdüğüm ülkemin, ama bu kadar 40 küsur saat geçmesine rağmen düşen bir helikopteri ve içinde yaşayıp yaşamadığı belli olmayan altı canı kurtaramamak rezaletini sergileyeceğini hiç düşünmemiştim.
İster adına eğitimsizlik diyelim ister vurdumduymazlık.
Düşen helikopter de Türkiye’nin her ilinde teşkilatlanmış bir parti lideri en önemli bir siyasetçi olursa olayın vehameti dahada ön plana çıkıyor.
Yüzbinlerce Anadolu insanını kahreden bu arama rezaletinin tek müssebibi elbette iktidar AKP’dir.
Diyarlarından uzak yaşadığım, doğup büyüdüğüm güzel ülkemi kimler yönetiyor (?)
Şahsen zoruma gidiyor. Adına çağdaş modern dediğimiz ileri gelişmiş ülkeler de böyle bir durum olsa, hiç şüpheniz olmasın Sivaslı gazeteci ile yapılan telefon görüşmesinin hemen akabinde yer tespiti yapılır ve en az bir saat içinde olay yerine ulaşılırdı. Gazeteci ile yapılan telefon görüşmesinde ayağı kırılmış bir gazetecinin inlemelerine şahit olduk.
İçimiz burkuldu. Kahrettik!
"Donuyorum hanımefendi" diyen telefondaki çaresiz sese saçmasapan sorular soran eğitimsiz görevli kadınıda gördük.
Hiç şüphesiz devletin bütün imkanları seferber oldu. Olmuştur.
Kabul ediyoruz.
İçinde eğitimin olmadığı, netice alınamadığı bir çaba ve uğraşı neye yarar?
"Helikopterin sinyal mekanizmasının çalışmaması ve sis nedeniyle" diye başlayan alışılmış mazeretlere sığınan beceriksiz yetkili ve idarecileri nefretle kınıyorum.
Demek ki bir savaşa girsek...
Sadece U-T-A-N-I-Y-O-R-U-M.
Hayatını Türk Milliyetçiliğine adamış defalarca suikast ve işkencelere maruz kalmış bir siyasetçi Muhsin Yazıcıoğlu.
Allahtan ümidi kesmemek adına yaşaması dileği ile bunları yazarken hava şartlarının ne derece ağır olduğunu aklımdan bir türlü çıkaramıyorum.
Elbette insanlar doğar büyür ve ölürler.
Ilah-i kudretin belirlediği kadere boyun eğen insanlarız.
Ya eğitimsiz, vurdumduymaz, sorumsuz idarecilere eğdiğimiz boyunlar?
............
7.5 yıl Mamak cezaevi hayatından sonra özgürlüğüne kavuşan "Yazıcıoğlu" bildiği ilkelerinden ve inancından dönmeyen yiğit ve dürüst bir siyaset adamıydı.
Türk Milliyetçiliğine gönül vermiş bir Alp-erendi.
Sevenleri ve partili arkadaşları umutlarını hiç yitirmeden gelecek mutlu haberi teşkilat binalarında beklerken; geçen her dakika ve saatler Türkiye’nin aslında ne kadar çaresiz bir duruma düştüğünü gözler önüne seriyor.Bir nokta da yüreğimizi yakan başka bir hususta var.
Lakayıt ve vurdumduymaz bir bürokrasi anlayışı, ciddiyetsizlik, sorumsuzluk, eğitimsizlik, içimizi burkuyor ve bizi kahrediyor.
Yazık! çok yazık.
Yaşam ihtimali yüksek olan bir kazada eğitimsiz insanların aciziyeti yüzünden hayatlarını kaybetmiş olacak kazazedeler. Bu olay hiç şüphesiz kara bir leke ve utanc yaftası olarak bu güzelim ülkenin boynuna asılacak yine.
Hayatını Türk Milliyetçiliğine adamış bir Türk evladı olarak, bu sahnelerden tiksiniyor ve iğreniyorum.
Utanıyorum!
Kalbimi sıkıştıran bu beceriksizlikten ve sorumlulardan hesap sorulacağı günlerinde yakın olmasını Allahtan niyaz ediyorum.
Partili partisiz milyonlarca Anadolu insanı dua ederek mutlu bir haber beklerken, iktidarı elinde bulunduran işbirlikci mandacı satılmış iktidardan da birgün hesap sorulmasını Allahtan diliyorum.
İnşallah Muhsin Reis sağsalim sevenlerine kavuşur. Bütün dilek ve temennilerimiz bu yönde.
AKP’ye rağmen.
.................
K.Kurultay
YORUMLAR
Belirsizliğe sıkılı yumruklarım
Sıkmasam düşecek avucumdan yürek
Geceye yenilmek üzere iradeler
İhtilalciler şaha kalkmış ruhumun yamaçlarında
Hilâl kollarını açmış
Öpüyor yaralı bir kurdu
Alnının tam ortasından
Benim yüreğim yanıyor, ah!
Umut dualarımda asılı kaldı
Dualar merhamet edene dönük
Mamak’ta yenilmedin ya zulümlere
Baş eğmedin ya şerefsize namerde
Böyle bir günde meçhul kalınır mı
Diren göğsünü gere gere
Yine çık gel
Bütün heybetinle
Binboğa dağında sis var duman var
Eyvah!
Bir koca kurt ecele terk edilir mi?
Kargülü’nün dilinden düşmüyor dua
Seni sarsın korusun Allah!
DEMİŞTİM DÜN BU SAATLERDE
SON SÖZ MEVLANIN OLDU
bU SON DA DA KÜR-ŞADINKİ GİBİ OLDU.
iNŞALLAH BU DAVANIN SONU DA YİNE ÖYLE OLUR
KÜRŞADLAR ÖLMEZ
ÖLEMEZ!
VE UYANIŞA İLK ADIM OLUR BU ÇIĞLIK
KargülüALMILA tarafından 3/27/2009 5:18:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
BU HÜZÜN ORTAMINDA AYNI HİSSİYAT VE MÜŞTEREK DUALARDA BİRLEŞTİĞİMİZ GİBİ
İNŞALLAH SEVİNDİRİCİ HABERİN ETRAFINDA DA BİRLEŞİRİZ, EN KISA ZAMANDA.
21. YY.IN TÜM TEKNOLOJİK İMKANLARINA RAĞMEN HALA ÇARESİZLİKLER İÇİNDE KIVRANDIĞIMIZ GERÇEĞİ BENİ DE DERİNDEN YARALIYOR. RABBİM HAYIRLISIYLA SELAMETE ÇIKARSIN BU CENDEREDEN BİZLERİ.
SAYGILARIMLA
UTANIYORUM
Bunlar gerçekten benim mert yürekli insanlarımın yaşadığı topraklarımda mı oluyor?
Yoksa kabus mu?
Yazık, çok yazık,
çoğu yerde insanlar kazara ölürken,
biz kendi ülkemizde kazara yaşıyoruz.
Dilerim Allah sevenlerine bağışlar kaza geçirenleri...
Saygılar anlamlı yazınız için.
Şu bir gerçek ki, eğer sorumluluklarımız yerine getirdik şeklinde bir açıklama yapılabiliyorsa Türkiye sınıfta kalmıştır. Yani ülkemizin her dağında helikopterler konuşlanabilir, o kadar aramaya rağmen bulunamıyorsa. Hem acaba bu olay başbakanın yada bakanların başına gelseydi bu kadar aciz olunabilecek miydi?
Sadece dua edebiliyoruz elimizden gelen bu çünkü. Dualarımız ve ümidimiz bitmedi...