erkekler
Tüm cesaret gösterilerinin, kahramanlıklarının altında yeryüzündeki en büyüyk korkular yatar. Bilinçaltlarına inebilseniz yeryüzündeki en korkak yaratığın insanoğlunun erkeği olduğunu anlardınız.
Hiçbir canlının kormayacağı şeylerden, yine hiçbir canlının korkmayacağı kadar korkar aslında. Her fırsatta kaba güç kullanmaları da hayatları boyunca güçlü görünmeye çalışmaları da bundandır.
Erkekler kaybetmekten korkar en çokta. Ne olursa olsun kaybetmek en korkuncudur. Sevdiği kadını, işini, parasını, evini ya da arabasını olduğu kadar, basit bir iddaayı, küçük bir laf dalaşını, çocukça bir yarışı. Konu ne olursa olsun bir erkek için kaybetmek korkunçtur. Kulağa bile oldukça ürkütücü gelir.
Kazandıkları kahramanlıklar bile birşeyleri kaybetme tehlikesi söz konusu olduğunda yada herşeylerini kaybettiklerinde ve geri kazanmak için bir umut söz konusu olduğunda ortaya çıkar. Yapoması gereken şeyi yapmadığında eğer herhangi birşeyi kaybedeceğini düşünüyorsa, kaybetmektense kendisini belkide kahraman yapabilecek cetin bir mücadelenin içine atıverir.
Sevdiği terketiğinde yaptıkları, sinirlenmesi, kavgaları, ısrarları, nadirende olsa özür dilemeleri zorda olsa ağlamaları bile gerçekte sevgi ya da aşktan değildir çoğu zaman. Kaybetmenin verdiği ezilme hissindendir.
Nadiren özür diler ve ağlarlar evet. Ama bunu da kaybettiklerini kazanma yolunda bir araç olarak gördüklerinde yaparlar. Bu konuda onları kadınlardan ayıran özellik ise kadınların bunu ilk, erkeklerin ise son çare olarak görmeleridir.
Pek çok erkek 6 yaşından sonar korkuyorum demekten bile korkar.
Bana sorarsanız yaratılmışların en korkağıdır ve bu korkularıdır onları güçlü kılan şey.
Ihtiyaçların en büyüğü
Ihtiyaçların en büyüğü, kişinin başkaları için bir ihtiyaç olduğunu hissetmesidir. Kendisini işe yarar birir olarak hissetmesini sağlar bu. Artık kimsenin kendisine ihtiyacı olmadığını düşünen biri daha fazla yaşamaya katlanamaz.
Birilerinin ihtiyacı olduğunu düşünen birisi için sadece bu bile her sabah uyanmaya ve yaşamaya devam etmesi için yeterli bir nedendir.
Erkeklerin kadınlar için korkuları
Erkekler bir kadının başına gelebilecek en kötü şeyin zorla becerilmek oloduğunu düşünürler.
Oysaki bu sadece kendi korkularından ortaya çıkan büyük bir yanılgıdır.
YORUMLAR
KATILMAM MÜMKÜN MÜ ?[EĞER KATILMADIĞIMDA KENDİNİ İNKAR EDİYOR DENECEKSE CEVABIM SARKSIN BİLİNMEZLİĞE]
... SİZE KATILMAM KORKAKLIĞIMI ÖRTMEK İÇİN OLURDU ANLATTIĞINIZ ERKEK TİPİ OLSAYDIM, AMA BEN YÜZLEŞMEYİ SEVERİM YOKSA ERKEK DEĞİL MİYİM...![ANLATTIĞINIZ ERKEK TİPİ YOKMU ? VAR ELBET VE BEN ONLARI KARISINA, ÇOCUĞUNA DAYAK ATARKEN GÖRDÜM...TEBRİKLER...
kutlarım yürekliliğinizi,sıradan olmayışınızı da.pek çoğu farkında belki de gerçeğinin lakin itiraf yürek işi.göründüklerinin aksine,pek çok konuda kadın erkekten daha yürekli ve cesur ve de güçlü aslında.hiçbir zaman büyüyemeyen,büyütülemeyen çocuklar değil midir zaten erkekler.güzel yazıydı,lakin keşke son paragrafı biraz daha farklı ve farklı sözcüklerle ele alsaydınız.ellerinize sağlık.saygımla efendim
Üstadım,çok saldırmışsın hemcinslerine.Bana kalırsaaklı payı da var haksız payı da var,yazdıklarınızın.
Napolyon bile sevgililerine kendisini kanıtlamakiçin ülkesini savaşa sokarmış. Bir debu kültür meselesi.Feodal yapıya dayalı zihniyetlerde bulmakmümkün senin yazdıklarını.Sanayi toplumlarında ise bu işler daha geri planda kalmıştır.Saygılarımla efendim.