- 466 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
*- İLK ADIM
Sana adım atılmasını beklemeden önce sen bir adım atıver. Bu şekilde davranmak muhatabına değer verdiğini gösterir. “Bana bir adım gelene ben on adım giderim.” buyurmuş yüce Yaratan. İlk adımı atmak demek karşındakini önemsemek demektir. Kendinden daha bilge, daha büyük görmek demektir. Bu tavır mutlaka misliyle geri dönecektir. Dönmüyor olması bile kişiye hiçbir şey kaybettirmez. Bilakis kendi kuruntu ve endişelerinden kurtulmuş olacağı için bir tür vicdani rahatlamaya neden olur.
Çoğu zaman anlamsızca bir gururun insana ne çok şey kaybettirdiğini, kaybını gördüğünde anlıyor olması insanın, son pişmanlıktır ki artık hiçbir işe yaramaz.
RECEP AKIL
Bu yazı bir deneme değil tabi ki. Naçizane bir kaç cümleden oluşan bir metindir
YORUMLAR
______yazini kutlarim Recep, eline saglik...
-evet, ilk adimi atan devamli kazanclidir...
-ilk adimi atan, seninde dedigin gibi hem kendi kazanclidir, hem karsindakini kazandirir ve bu güzel ahlaki davranisla ceresine güzel bir örnek teskil eder...
-ne demisler "hayira vesile olan hayir yapan gibidir, kötülüge vesile olanda kötülügü yapan gibidir"
_________siz siz olun güzel olana ve iyilige örnek olun... hem siz kurtulun hemde cevrenizdekiler kurtulsun...
selam ve dua ile nice sevgi ve umut dolu günlere ...