Satılık Ilanları..
Elimde duran gazetenin, ilanlar kısmının olduğu sayfayı açarak, çıkmış olan ilanlara bakıyorum.
- Acılen menfaate ,ihtiyaç duyduğumuzdan kişiliklerimiz satılıktır.
Müracaat : Bay-Bayan Kişiliksiz.
- Sahibinden, köreldiği için vicdanımız satılıktır.
Müracaat : Bay-Bayan vicdansız
- Bencillikler ülkesinin yeni vatandaşları olduğumuz için, işinize çok yarayacak olan vefasızlığımız satılıktır.
Müracaat :Bay-Bayan Vefasız
- Çok geniş ve rahat olma özelliği bir yana, tükürüldüğünde bıle "Yarabbi şükür" dıye ses çıkaran yüzlerimiz satılıktır.
Müracaat :Bay-Bayan Yüzsüz
- Rüzgar, nereden esiyorsa o yana kesinlikle dönen düşüncelerimiz satılıktır.
Müracaat :Bay-Bayan Dönek
- İtinayla insanların kalplerinde taşımış oldukları, sevgılerle oynayan, sonra da kullanılmış oldukları içinde kenara atma kabiliyetine sahip olan karaktersizliklerimiz satılıktır.
Müraacat :Bay-Bayan Yüreksiz.
- Yaranmak adına her türlü soytarılık ve sebeklık yaparız.
Müracaat :Bay-Bayan Yalaka
- Taşımanın külfiyetten başka bir şey olmadığına karar verdiğimiz inançlarımız satılıktır.
Müracaat :Bay-Bayan Cesaretsiz
- Olağanüstü şüphecılerden olduğumuz için , artık gereksinim duymayacağımız güvenlerimiz satılıktır.
Müracaat :Bay-Bayan Güvensiz.
- Ağzımızdan sarf edildiği zaman karşıda ki insana , bir anlık mutluluk verıp her kapıyı açmasına yarayacak olan yalanlarımız satılıktır.
Müracaat :Bay-Bayan Yalancı.
Canımın sıkıldığını hissederek, elimde duran gazeteyi bir kenara bırakıp, camdan dışarı bakmaya karar veriyorum...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.