- 666 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
İKİ DAMLA GÖZYAŞI
İKİ DAMLA GÖZYAŞI
Bu gün,senin gidişinin 3.yıldönümü.Üç yüzyıl gibi gelen,üç koskocaman yıl.Gidişini görmedim,göremedim.Şimdi ayrımsadım.Biz hiç vedalaşmadık anne.İyi ki de öyle oldu.Zaten ben vedaları sevmiyorum.
Ayrıca,sana asla veda etmem.Sen hep benimlesin.Seni,o kadar özlüyorum ki…Dün gece çok istedim düşlerime gelmeni.Sanırım,artık çok uzaklara gittin.Eskisi gibi gelmiyorsun düşlerime.Ya da geliyorsun,ben anımsayamıyorum uyandığımda.
Anne,artık bir evim var.Sana hep sorardım.”Evim olursa,gelir misin?”diye.Sen de,geleceğini söylerdin.Ama o kadar bekleyemedin bu dünyada.
Ah güzel annem,gelebilseydin,bir köşede oturabilseydin.Sana oda hazırlardım.Soluğun,kokunla dolsaydı evim-evimiz.Hayalin,hep gözlerimin önünde.Tüm hareketlerini anımsıyorum.
En son,başın omzumda bir fotoğraf çektirmiştik.Kucağında, kardeşimin sana aldığı oyuncak bebek vardı.Omuzumdaki başınla,sen de bir bebek gibiydin.
Of anneciğim of.Evimde ilk kez,dün gece ağladım.Seni çok,çok özlediğim için tutamadım gözyaşlarımı.İki damla yaş süzüldü gecenin kollarında gökyüzüne ve sanki bulutları dölledi.Yağmur yağdı,bereket-bereket.
BİR HÜZNÜN GÖLGESİNDE BUĞULANIYOR HEP,TÜM MUTLULUKLAR.Bir şiirimdeki bu dizeler,tam bu güne uygun.Bulutlar gri.Bulutlar asık suratlı,küskün.Maviliklere izin vermiyor.Sabah,paldır küldür,birbirlerine girdiler.Kendi dillerinde,çığlık çığlıktılar.İçimin çığlıklarıydı sanki.
Yeni yaşantımda, ne kadar iyi ve mutlu olduğumu bilmeni isterdim.Hep istediğim şeydi,kendi evim-düzenim olması.Oldu işte birtanem.Ben neyi istersem oluyor.Yaşamımın iplerini,hep kendim tutmalıyım.Tutuyorum da.Bir türlü,başkalarının istediği gibi olamadım.O yüzden özgürdüm hep.Tutsak gibi görünsem de,içimdeki özgürlük sonsuzdu ve sonsuz.
Nilgün ACAR 18.03.2009 Alanya