UYAN! UYUYAN GÜZEL HALKIM
Uyanma vakti...
Kanla yıkandı dört bir yanın , cihanı sardı feryadın ey Türk! yok artık üç beş ecnebiye kapılma. yok artık kör zihniyetlere inanç ve aslı belli belirsiz ecnebilerin planlarına aldanmak, kanmak yok artık...
Uyan ey uyuyan halkım!
Neslin yürekte bir tomurcuk, Mehmet’in arazilerde, tenha gecelerde; mezilerde göğsüne basmış silahın pasını, koku diye barut sürmüş tenine . Elleri nasır tutmuş. yürek hasret yüklü , özlem yüklü ... Mehmet’in gecene nöbet tutar . her dağ onun evi, her eşkiya ondan tırstı yılar yılı...
Uyan ey Türk !
Uyan ey Türk halkı!
Vatan hayattır
Vatan yıların kanıdır. Vatan namustur
Uyan ey Türk halkı!
Ecnebiler sarmış her yanını ve her yanında fitneler... Ve gül kokular yerini baruta bırakmış . Her gün yeni bir yürek feryadı. Her gün göz yaşlarıyla yıkanan yeni bir mezar taşı. Her gün yeni bir yetim yeni bir öksuz... Ve yılların tarihi ,yıların hesabı ...
"yoklugu var şimdi bir kurtarıcının"...
Uyan ey Türk!
Vatan kalmış çakallara bak sen yatınca bölme çabasındalar . Güzelim yurdunu, bak sen kanınca damla damla halkın zehirleniyor ... Artık her konumun başka birine verilmiş. Ve işletme sektörun özelleştirilmiş. Kıdım kıdım satılmakta Vatanın ... Uyan ey Türk halkı!!!
UYAN EY TÜRK!!!
YORUMLAR
Atatürk "Gençliğe Hitabe" sinde yurdumuzu bekleyen iç ve dış tehlikelere karşı uyarmıştı bizi... Uzaklara bakmaya hiç gerek yok... Burnumuzun dibinde vatanı parselleyip parselleyip satıyorlar...
Amerika canımıza okuyormuş, bikaç harami haraç kesiyormuş...
Göz göre göre memleketim, ahhh bu karanfil kokan memleketim, kuklalar yüzünden gözümüzün önünde bitmekte...
Duyarlı yüreğini kutluyorum... Sevgiyle...
kanmak yok artık
Manalı dizeler umarım uyuyanlara uyuanması gerektiğini anlatır.
tebrik ederim