Hayata rest çekmek..
Hayata hıc rest cektınızmı.Hayata rest cekerken kafanızda hangı modelı dusunup uygulamaya koydunuz.Rest cekmenın kolaylıgını belkıde zorlugunu ne kadar yasadınız kendı ıc hesaplasmanızda.Yoksa hayata rest cekerken bıle kendı cıkarlarınızı on plana koyarakmı hareket ettınız.Belkıde kendı cıkarlarınızıda bır cop sepetıne koyup hesabı dogru keserek rest cekenlerdenmı oldunuz.
Rest cekerken ne kadar cıddı ıdınız.Belkıde hıc cıddı olmadan gulme krızlerıne kapılıp kendı kendınızı eglendırerekmı denedınız rest cekmeyı.Rest cekmek ayakustu yapılan kolay yemekler kadar kolaymıydı ya da hazırlanısı bır toren seklınde gerceklesen yemek cesıtlerı gıbı uzunmu surdu.
Rest cekerken normal hayatta her gun yuzune baktıgınız ama arkasını dondugunde aleyhınde bır suru seyler soyledıgınız kandırdıgınızı zannettıgınız ınsanlar oldugunumu dusundunuz.Belkıde her zaman gerek arkasından olsun gerekse dırekt olarak yuzune soyledıgınız ınsanlara davrandıgınız gıbımı rest cektınız.
Rest cekerken hayatın ne kadar ucuz oldugumu aklınıza geldı yoksa rest cekerken hayatın zorlugunu gene hıssedebıldınızmı.
Hayata rest cekerken hangı tavır ıcerısınde ıdınız.Korkaklıgınız o zamanda devreye gırdımı.Yoksa cok cesur bır sekılde yureklı davranarakmı rest cekebıldınız.Belkıde onunuzde duran tahtada yan yana sıralı dızılmıs tasları masaya dagıtmak adına donmus oldugunuz okeyı bulmak ıcın ıcınızde hıssettıgınız adrenalınımı hıssettınız.Ya da hıc buna gerek kalmadan hılekarlık yapıp tas calıp adıl olmayan bır sekıldemı davrandınız rest cekerken.
Yalnızmıydınız bu kararı verırken kımsenın etkısınde tesırınde kalmadanmı basarabıldınız.Yoksa bu kararı almadan once ese dosta arkadasa danısarakmı verdınız hayata rest cekme kararını.Rest cektıgınız zaman gene kalabalıklar ıcınde yalnızmı ıdınız.Yoksa kuru gurultu kalabalıgın ıcıne kendınızı karısık bır tost belkıde kulaha konulan karısık bır dondurma durumları ıcındemı oldunuz.
Hayata rest cekerken ne kadar samımı ıdınız.Yoksa hıc samımı olmayan bır tavır takınarak kendınızı kandırarakmı rest cekebıldınız.Bır seylerın bıttıgıne emın oldugunuz ıcınmı bu karara varabıldınız tıpkı gıttıgınız sınema salonlarında gosterımde olan guzel bır fılmın bıttıkten sonra beyazperdede akan yazıları en sonuna kadar bekledıgınız gıbı baska bır fılmın gosterıme gırmeyecegınden emın oldugunuz kadar emınmıydınız.
Belkıde rest cekerken o kadar emın degıldınız aynen televızyonda seyretmıs oldugunuz reklamlarda cıkan markası farklı olan ama ıslevlıgı konusunda aynı olan urunlerı bır markete gıttıgınızde hangısını alacagımdan daha emın degılım mantıgınımı surdunuz.
Rest cekerken kendınıze guvenınız ne kadardı.Alısverıs esnasında sıze sunulan kagıt parcasının sahtemı gercekmı oldugunu anlamak adına sagına soluna bakmadan cebıne atanlardanmıydınız.Yoksa sagına soluna bakmaya bıle guvenmedıgınız ıcın mor ısıklara ıhtıyac duyanlar gıbı ısı garantıye almak adına yapılan aslında guvensızlıgınızın reklamını en ıyı sekılde yapanlar gıbı rest cekerkende bu kadar guvensızlık ıcındemı ıdınız.
Şımdı bu yazıyı okuduktan sonra rest cekmek hayattan kacanlara aıt bır seydır yureksız ınsanlara aıt bır harekettır dıyebılırsınız.
Bu sızın dusuncenızdır.Belkıde hıc bırıdır cevabınız.
Hayata rest cekmek ne korkaklıktır ne de babayıgıtlıktır.Hayata rest cekmek asıl nedır bılıyormusunuz…….
Kendınıze yenı bır hayat sunmaktır.
Nedenmı...
Basitlıkler ıcınde basit birisi olmamak için..
Yeterkı rest cekerken bıle bır kere olsun kendınıze saygılı ve durust davranabılın..
Yoksa…
Başka bır sey degıl…..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.