- 1917 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Bazılarımız saydığınız isimlerden bir tanesini çıkartıp ' o hariç ' diyecektir...Ben de '' Ecevit Hariç '' diyorum ! ABD 'ye gerçekte ilk kafa tutabilen - özellikle haşhaş ekiminde - ve bu yüzden tezgâhlanan yokluk oyunlarıyla halkın gözünden düşürülmeye çalışılan Ecevit ' tir diyorum...
Bu da benim fikrim Sayın Yazar....
Bu güzel tespitlerle dolu yazıyı okuyunca size birşey sormak istedim...
Eğer sizde benim gibi Rahmetli Atatürk için muhteşem bir lider ve deha diyorsanız cevap rica edeceğim.
Atatürk Çanakkale ve Kurtuluş savaşları öncesinde neden abd ye gitmedi ve oradan icazet almadı ?
İkinci soru olarak : Oraya gidip icazet almış olsaydı bizim şu an Türkiye Cumhuriyeti sınırlarımız ya da uluslararası haritalarda adımız olur muydu ?
Saygılarla
Cüneyt Arkın ında geleceği yok ki uyuyormuş evde..
Sanırım yan gelip yatıyor...
Padişahta gemiciklerini karaya çekmeye çalışıyor gece gece, deniz feneri yanmıyormuş bu günlerde nedense, ABD yardımcı olur nasılsa...
SOROS ta finansal olarak destekler...
PADİŞAHI mı düşüneceğiz şimdi, nasılsa onun koltuğu sağlam...
VAY İZLEYİCİNİN HALİNE...
Filmin sonu hayırlı olması dileğiyle...
A..zade başarmadığınız bişi yok sanırım, tebrikler...
*GÜLÜŞ-55* tarafından 3/24/2009 1:38:36 AM zamanında düzenlenmiştir.