GÜNEŞİM E...
İnce yağmurlu bir geceden ipince bir nehir misali gözyaşlarımı gönderiyorum sana…ki alıp götürsünler bütün dermansız dertlerimi ve kavuşsun dermanına yaralarımın sancıları…gözlerimden akan kanlı yaşlarımı önünde sergilerken bir yara açılacak kalbinin derinlerinde..ıslanan sadece bedenin olmayacak bu yağmurda ta kalbinin derinliklerinde hissedeceksin bu ıslaklığı…
Terk edilmiş bir virane sokaktayım şimdi avuçlarımda biriktirdiğim sevgime sığınıyorum… bütün sokaklar ağaçlar bana dargın…bir söğüt yaprağı kurumuş parmağımda..o bile bana dargın…bulutlar da dargın bana ne anlamı vardı ki sensiz damlayan yağmurun…üşüyorum…meğer harcadığın bir mevsim olmuşum ben senin…oysa ki yüreğine sığınırdım sen varken… şimdi ise bana küskün duvarlarla paylaşıyorum yalnızlığımı…
sensizliği bir bıçak gibi sapladın yüreğime…hasretine sabırlı bekliyorum bir çocuk gibi heyecanımla…bir labirentin sonuna geldim artık yalnızım sensizim..beterim… …gittin…
ayak uyduramadım sevdaya …ben bir çocuktum,masumdu benim ellerim…bir isyan olamazdım ben daha… dalgaları elinden alınmış bir gemi gibi kaldım derinlerde..yıldızları olmayan bir gökyüzü oldum karanlıklara mahpus ettin beni sevgili… şimdi suskunluğumu yolluyorum sana duyamayacağın çığlıklarımla…
ben sevdandan hiçbir an usanmamıştım ki… aynayı güneşe doğru çevirmiştim ben sen de…ilk defa aşık olmuştum…artık sonbahar değildi ayrılıkların mevsimi….benim sana gönül verişim bülbülün güle dil döktüğü gibi değildi…o sevdanın mahremiyetini bilmezdi…ben seni severken hiç yorulmazdım,sen benim yaşam kaynağımdın…seninle yenileniyordum ben,gözlerinde diriliyordum…sen hayattın…ve gittin ve bittim…
söyle şimdi neye yarar sensiz bu sevda…sarılacak bi beden bile bırakmadın bana…söyle sevgili söyle…yokluğun beni ne hallere düşürdü görmez misin…şimdi söyle bu beden sensiz nasıl yaşar? Ey sevgili kara dumanlar yolluyorum sana ısıtsın diye o vefasız bedenini…en mahrem sırlarımı doluyorum boynuna…içimdeki yangınlara gömüp gözyaşlarımı terk ediyorum bu masal alemini…şafağın ışıklarını söndürüp nehirleri kurutuyorum sana kirli sevdaları emanet ediyorum sevgili..bedenimi teninden yavaşça çekip aşkı da yakıp öyle gidiyorum ki sensiz bedenimi ısıtabileyim..geriye tek bir söz kalıyor…
elveda sevgili elveda ….
GÜNEŞİM E... Yazısına Yorum Yap
"GÜNEŞİM E..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.