- 1582 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
_________yine ilginc bir konu deginmissin Cetin, bu bizlerin ortak sorunundan biri olsa gerek... kutlarim yürekten...
*
-bilindigi gibi hediyesme bize Efendimiz tavsiyesidir, aradaki sevgi baglarini kuvvetlendirmek icin düsünülmüstür...
-hediyelesmeyi severim, sükür bu bende müthis derecede fazladan mevcut...
-hediyelesme deyince herkesde farkli düsünce olusabilir ama ben hediye kücükde olsa hatirlanmak güzeldir diyerek hareket etmekten yanayim...
*
-benim yakinimda (ufak bir semtte oturuyorum) gözlemledigim sey su yeni evlenen ciftlerde; evlenmeden önce yakin alisveris merkezinde liste asip hatta istedikleri/eksik olan esyalarini koyarlar bir acik büfeye ve senin dedigin gibi ordan herkes kendi bütcesine göre alir hediyesini...
*
-ben sahsima konusmam gerekirse ben yakin olduklarima sorar eksik olanini alirim... uzaktan biriyse, ufakda olsa cok farkli bir hediye almaya calisirim... zaten cok uzak olan birinin dügününde ne isim var...
*
-izin geneline gelirsek, acik konusuyorum öyle pek hediylerle ugrasmam... ben sevecen oldugum kadar acik sözlüyümde, beni taniyan zaten böyle bir beklentidede bulunmaz...bana deger vermiyen hadiyeyle hic vermesin..
-bu ama kisiden kisiye degisebilir tabikide, yerine göre sparisde alabilirim...
*
_insanlarin birbirini daha cok sevecek, daha cok düsünecegi bir dünya dileklerimle, kalin sevgiyle...
Biz o indirimlerden artık faydalanamıyoruz sevgili Çetin abi, çünkü benim yaşadığım şehirde yani Berlin de bu indirimler kaldırıldı ama yinede hediye siparişlerimiz var .Allah var, eş dost hala o kuyrukta yolumuzu gözlüyor.
Bakın eş dost kadar değerli olan hediyelerden alında bakın memnun kalmazlarmı? Mesala diz üstü bilgisayar yada son çıkan model cep telefonunlarından,,,,,Tabi bu değirmenin suyu nerden akar diye kimse size sormaz ha eflasyon krizi sizide vurmuş kimin umurunda, nerde beleş oraya yerleş hesabı,
Güzel bir konuya değinmişsiniz, gurbetçilerin ortak sorunu bu....sevgilerimle