KAKAOLU SÜT
KAKAOLU SÜT İÇİYORUM.İÇİM TEMİZLENSİN DİYE.İÇİM ŞÜKRAN DOLDU.MİDEM,GÖZÜM ,KULAĞIM HER YANIM ŞÜKRAN.ÖYLE KENDİMLEYİM Kİ.OLMAK İSTEMEDİĞİM KADAR.HANİ SEVMESEM KENDİMİ,KENDİME SİNEN KENDİMİ YOK EDERDİM.ŞÜKRANI DÜŞÜNÜYORUM ŞUAN .BEN OLAN,BİZZAT KENDİM OLAN ŞÜKRANI.
MUTLU MU?
YOK OLMUYOR BEN BAKAMAM KENDİME BÖYLE DİK DİK.OLAMAM BİR ÜÇÜNCÜ ŞAHIS.BEN BİRİNCİ ÇOĞUL YA DA BİRİNCİ TEKİLİ SEVİYORUM ŞAHISLARDAN.AMA "BİZ "OLAMIYORUM KİMSEYLE.SEVEMİYORUM BİRİNİ.ŞU HALDE "BEN" YETER BANA.
MUTLU MUYUM?
ÜÇÜNCÜ ŞAHIS DA SORSA BİRİNCİ ŞAHIS DA SORSA CEVAP GELMİYOR.
İÇİMDE BİR DARALMA.HANİ GENİŞ OLSA,TERZİYE VERİR DARALTIRDIM.AMA NERDEEEEEEEEE?
DAR HERŞEY.ARADA BİR GENİŞLİYOR RUHUM,BEDENİME SIĞDIRAMIYORUM.AMA TERZİLER RUHA ÇALIŞMIYORLARMIŞ,BEDENLEYMİŞ İŞLERİ.OYSA BEN DİYORUM Kİ RUHUMA YENİ BİR KIYAFET ŞÖYLE PENBELİ MEMBELİ,CİCİLİ BİCİLİ BOL KESİM...............
ŞİMDİ BEN DARALAN BİR RUHLA OTURMUŞ SÜT İÇİYORUM.BEYAZ,BEMBEYEZ SÜT DERDİM AMA O DA KARAR DI KAKAODAN.YANİ KARA DEĞİL DE BEYAZ DA DEĞİL.NE BİRİ ,NE ÖTEKİ......
BU YAZININ DEVAMI GELMEZ
DARALAN RUHLA KALAKALDIM İŞTE.OLACAĞI BUYDU ŞÜKRAN NE BEKLİYORDUN.
YORUMLAR
kendini yani beynini yüreginden ayırmadan yalnızlıgın derin ızdırabını özümseyerek gerçeklere sırt dönmeden yalın vede saf bir gerçekcilikle bir okadarda samimi yazmışsın beyaz sütün rengine kattıgın kakao rengi siyahla beyazın uyuşmazmış gibi görünen ilişkisi vaz geçilmez muhtaçlıgını yansıtmış tıpki hayatta oldugu gibi hayatını yorumlarken özlemlerinide belirtmişsin yüreginin büyüklügünü bir kez daha ispatladın kakaosuz sütler içmen dilegiyle ...