İŞTE BU YÜZDEN
Son nefesini verene üzülür ardından ağlarız. Belki bir an kendimizi onun yerine koyarız ama çabuk unutur yeniden dünya telaşına dalarız. Gidenlerin geri gelmediği hepimizce bilinir.Boşa gecen zaman/hayat hakkında belki de yeterince tefekkür edip değerlendiremeyiz.
İste bu yüzden, her anımızı “son” diye düşünüp, her nefesimizi hakkıyla yaşayalım, hakkıyla paylaşalım. Her anımızda hakkıyla sevip sevilelim.Hayatimiz ’an’ ile sınırlı olduğu için zaman daralmakta... Vakit geç olmadan sevdiklerimizi oldukları gibi kabul etmeliyiz. Dahası kıymetlerini bilmeliyiz.
Ayrılık vakti gelip çattığında, nedenlerle keşkelerle dahası öldürücü pişmanlıklarla boğuşmak
zorunda kalmamalıyız.
İste bu yüzden, her şeyden önce sen sev ve bunu göster ki sevdiklerin tarafından bu yönünle fark edilesin.Önce sen sev ki çevrene de sevgi yayabilesin.Önce sen sev ki sen de sevilesin..Vakit kaybetmeden,sevdiklerine ve seni sevenlere, hemen şimdi onları çok sevdiğini söyle...
Her şeyin başi sevgi. Çünkü dünyanın yaratılışında var sevgi... Yaşamın özünde var sevgi... Son yolculuk bile sevgiyle gerçekleşiyor değil mi?
Zaman insanın gaflette olduğu değerlerden biridir ve Efendimiz s.a.v. zamanı bize iyi değerlendirmemiz gerektiğini tavsiye etmektedir...
*
Var sayalım bu zamana kadar fırsatları kaçırıp bir kul/insan olarak yeterli olamadınız. Ya da yaşadıklarınız aklınıza gelip pişmanlık denizinde boğuluyorsunuz...
İste bu yüzden, bütün olumsuzluklarla beraber geçmişini unut ve yeniden doğmuş gibi, biraz sevgi ile ’sil bastan’ bir düzen kur ve yeniden mutlu ol huzurlu yaşa...
Ne şan şöhret ne de mal mülk ve isim seni mutlu edebilir ama insan sevince ve de sevgi görünce dünyanın en mutlu insani olabilir...Kişi sevgiyle bir bütünse çevresine de sevgi aşılar ve ailesine,sevdiklerine “SEVGİ” yi miras bırakır.
Öyleyse ardımızda güçlü ve ne istediğini bilen bir nesil bırakmak istiyorsak,onlara bırakabileceğimiz en güzel miras SEVGi olmalıdır.Para ya da isim değil… HEPiNiZE; sevdigi ve sevildigi yüreklerle mutlu olacagi bir PAZAR diliyorum...Sevgiyle kalın.
*
Şahinde Hülya Kahraman / 22.3.2009
YORUMLAR
iste bu yüzden!!
-her seyden önce ’sen’ SEVki baskasindan farkedilesin... önce sen SEVki cevrene sevgi yayabilesin... önce sen SEVki sende SEViLESiN...
:''Aşk, herşeyden önce insanın kendini sevmesidir.''
yine öğretici yine huzur veren bir yazıydı.
Yüreğindeki sevgi pınarı daima çağlasın. sevgilerimlle.
"Inadina" ,insanlarin yureklerinin etrafi örulmus duvarlari,
yikmak gerek,yikintilarin yerine,sevgi cicekleri ekmeliyiz,
gelecek nesil icin,sevgiye aska inat.
"Sevgili degerli Hülya ablam harikasiniz"
Demek ki ,Bu kadar guzel yurege sahip olmasi gerekiyor,
bu denli guzel kalpten akintilari.satirlara cevirebilmek icin.
Sonsuz saygilarimla
özgür
HEP MUTLULUKLARI GENİŞ ZAMANLARA BIRAKTIK YAZIN GÜZEL BİR GERÇEĞİ DEŞİFRE ETMİŞ HAYATTA SEVDİKLERİNLE BERABER GÜLÜMSEMEN DİLEĞİMLE
iste bu yüzden!!
-her seyden önce ’sen’ SEVki baskasindan farkedilesin... önce sen SEVki cevrene sevgi yayabilesin... önce sen SEVki sende SEViLESiN...
vakit gecmeden/kaybetmeden, sevdiklerine ve seni sevenlere, hemen simdi ’onlari COK sevdigini’ söyle...
çok çok haklısınız efendim...
unutmamak gerek veren el, alan elden her zaman üstündür...eli ilk uzatan, selamı ilk veren biz olmalıyız...
ne mutlu bu duygularla yaşayanlara....
ve ne mutlu gerçek dostları bulabilenlere....
yüreğinizin aynası gibi oldukça güzel yazıydı...
kutlarım efendim....selam ve hürmetler...
ayrilik vakti gelip cattiginda, nedenlerle keskelerle dahasi öldürücü pismanliklarla bogusmak zorunda kalmamaliyiz...
iste bu yüzden!!
-her seyden önce ’sen’ SEVki baskasindan farkedilesin... önce sen SEVki cevrene sevgi yayabilesin... önce sen SEVki sende SEViLESiN...
vakit gecmeden/kaybetmeden, sevdiklerine ve seni sevenlere, hemen simdi ’onlari COK sevdigini’ söyle
==================================================
çok haklıısnız çok birde bunları anlayabilsek nasıl güzel olacak he rşey .tbrik ederim .sizi benim BİR GÜL VERİN makalemi bu yazının kardeşi olarak göndermek isterim .her şey gönlünüzden geçtiği gibi olsun inş.sevgiye dair ne varsa sizinle olsun .izmirden selam ve saygılar .iyi pazarlar .
SİL BAŞTAN YAPABİLENE...
KORKUYU SEVGİYE...
NEFRETİ AŞKA...
YOKLUĞU VARLIĞA...
DÜŞMANLIĞA DOSTLUĞA...
SAVAŞI BARIŞA...
GAFLETİ UYANIŞA...
DÖNÜŞTÜRÜP YAŞAMIN HAKKINI VEREREK YAŞAYANA NE MUTLU...
HİÇ KORKMA, SİL BAŞTAN...
HER ŞEY ESKİSİNDEN DAHA GÜZEL OLACAK...
BUNA EMİN OL...
ŞİMDİ RESET ZAMANI...
KUTLARIM HÜLYA...
SANA VE HEPİMİZE İYİ PAZARLAR...
SEVGİLER...