- 1357 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Ben sizin gibi öyle bir çok ülke gezemedim maalesef benim duyduklarım hep kulaktan dolma şeylerdi.Yazınızdan öyle güzel şeyler çıkıyor ki aslında herkesin okuması gerekir bence,özlellikle de okuması gerekenlerin diyorum..Gazetede köşe yazısı okur gibi hissettim kendimi.Çok güzeldi efendim..Emeğinize sağlık,daha bir çok yerler görmeniz ve bizimle paylaşmanız dileği ile..saygılar...
Bu ırksal bir özelliktir, bizler heyecanlı insanlarız en sakin ortamda dahi mutlak bir telaş yaratırız.
Ve bizler avrupalıya göre daha fazla güveniriz daha çok severiz, bizde kafede başımızda beklemezler hatta "arkadaşım bozuk yok " desek olsun abi can sağlığı diyen pek çok esnafımız vardır.
Kuyruklarda kabayız hatta bir çok insanın hakkına tecavüz eder yumruklaşırız bile ama biri çıksın desin ki" hadi kucaklaşın siz aynı milletin insanısınız" biter...
Biz "TÜRKLER" avrupalıya benzemeyiz, onların medeniyet anlayışını biz osmanlıdan beri ezberdeyiz.
Biz "TÜRKLER" sevgiyi esas sayar kalan ne varsa dokunmadan geçeriz....
Var olun Çetin Bey emeğinize sağlık.
Sevinç İNAL tarafından 3/22/2009 4:11:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
-yazini büyük bir keyif ve hayranlikla okudum Cetin, arada birde gülümsedim... tesekkür ederim bizimle paylastigin icin...
*
-ama itiraf edeyim ben belcikayi almanyadan cok sevdim, orayami gelsem diye düsündüm bir an...
-seninde yazdigin gibi bir cok seyleri tipatip ayni ama televizyon hakkinda yazdiklarina almanya adina katilamiyacagim... birde kasiyerlerin hep sarisin olduguna...
*
-ama malesef bütün dünyada oldugu gibi burdada hayat sartlari olsun, insanlarin yasamlari olsun cok degisti... gerci ne ayni kaldiki, her sey degisti...
*
-cok üzgünüm ama söylemek istiyorum yinede... auropalilar bizlerden daha cok caliskan, disiplinli, dürüstler... buda tabikide öncelikle devletin yapisindan kaynaklaniyor...
-ama ben yinede vatanimi milletime bunlarin hicbirini degismem...
*
-onlarda eksik olan bizde bizde eksik olanda onlarda sanki... -mesela; bizlerin sicakkanliligi, misafirperverligi ve merhameti onlarda yok yada az, bizde de onlarda olan dürüstlük, caliskanlik ve disiplin yok...
((tabiki bunlar benim gözlemlerim ve sözüm herkese degil, istisnalar kaideyi bozmaz)))
*
-ne güzel/iyi olurdu bizde onlar gibi caliskan, dürüst ve disiplinli olabilseydik...
-bak görün o zaman biz asyada/auropada degil bütün dünyada büyük güc olurduk... henüz son nefes verilmedi, ben yinede öyle olacagina inaniyorum/ümitliyim...
*
-yazini yeniden kutluyorum, bana cagristirdigi noktalari kendimce yazdim, umarim kabulündür...
sevgiyle kal...
Üstadım..
Bir çok ülkeyi gezmenin avantajıyla yazınızı gayet haz
alarak vede baştan sona sizin deyiminizle tabakane misali
yapmadan okudum her şey olduğu gibiydi ve çok çok güzel
bir anlatımla gözlerimizin önüne serilen bir manzaraydI,
Allah sabır ve kolaylıklar versin böyle bir yaşam tarzına alışkın olmayanlara, ben almayayım dost vallahi yapamam:))
Kutlarım birikimlerinizi vede usta kaleminizi TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle birlikte tam puanımıda bırakıyorum değerli sayfanıza Allaha emanet ol..yudumyunus