Kar yağıyor....
Ve hava soğuk...esen rüzgar dizi dizi çam ağaçlarına vuruyor..ağaçlardan acayip, vahşi duyulmamış iniltiler yükseliyor.. tipi şiddetlendikçe göz gözü görmez oluyor..
_ ne yapacağız şimdi ne tarafa gitmeliyiz?
_ bilmiyorum
_ ya burada donarız, lütfen bi şeyler düşün..
Erkeğim ya, dimi? ben düşünmeliyim.. yoksa ölürüz dimi? arkadaş ne yapayım ya bende donuyorum.. bende korkamazmıyım yani? erkek adam korkmazmı? bende bilmiyorum nerede olduğumuzu.. hele nereye gitmemiz gerektiğini hiçç.. ama hiç bilmiyorum.. ama bunu sana söyleyemem dimi mümkün değil bu.. neden dersen erkeğim ya işte onun için.. hani yakışmaz ya bana.. haaaaaaa.. boşverelim bunları kızım boşver sen şimdi bunları.. bunların sırası değil şimdi.. erkekliğin mertliğin sırası değil.. şu havaya bak sen ,bakta bir aklın başına gelsin kızım.. güzelim bebeğim benim ha.. şu bulunduğun yere bir bakta uykundan uyan yavrum, güzellik uykularından kalkta bir etrafına bak.. dağın başındayız be, in yok cin yok ayılarla kurtlar bile inlerine saklanmış.. bir ben varım güzel kız birde sen ha.. dünya güzelim benim....
_ bakarmısın dur biraz.
_ ne var ya
_bir nereye gidiyoz böyle yokuş aşağı, ne var aşağıda, daha betermi kaybolalım, bilmediğimiz bir yöne doğru niye gidiyoruz, biraz düşünüp konuşsak olmazmı..
_o zaman yokuş yukarı tırmanalım canım buyur önden git..
_ ya offff korkuyorum, donuyorum.
_ konuşmadan yürü..
Seni salayım ben tutmayayım.. sen yukarı doğru devam et, dağın tepesine çık.. orada daha rahat donarsın.. şimdi ben seni adam akıllı fırçalarım ama dua et enerjmi bunlara harcayacak durumda değilim.. ama ne yaparsın patlıycam sonunda.. kadın durup durup birşeyler söylüyor.. yürü işte arkadaş yürü ya ölene kadar yürüycez başka çaremiz varmı?
_ ben oturuyorum öldüm ya.
_offfffffff
_ ya geberdim be karlara bata çıka yürümekten biraz dinlen şu ağacın kenarında.
_ saat üç canım. beşte hava kararır. iki saatimiz var sonrası kesin ölüm.. on dakika otur sonra devam anlaştıkmı..
_tamam be artisliğin tuttu ya.
Artisliği görürsün sen iki saat sonra.. hava bir kararsında kurtlar ulumaya başlasın o zaman görürsün.. hoş seni bıraksam şu ağacın altında uyuyup kalır donuverirsin ya neyse.. ama bende sana birşey diyemem ki sana uydum bi bok yedim.. eceli gelen köpek misali.. aşığım ya sana bir öpücük vereceksin diye şeytana uydum.. ormanın içine girdim gittikçe gittik sen yürüdün ben yürüdüm.. aradada öpüştük aşığız ya kendimizden geçtik nereye gittiğimizin farkında değiliz.. kaybolduk işte al sana aşk.. al sana aşkımızın ölümsüz hatırası.. oraya gidiyoruz yok bu tarafa gideriz olmaz.. ulan anlamadım ya insanda göz göre göre uludağ gibi bir yerde böyle kaybolurmu ya.. aptal aşık dedikleri böyle bişey herhalde..
_ aaaaaaaaa
_ ne oldu kız?
_ileride bişey ver ya baksana
_nerde kız görmüyom ben bişey
_ bütün gün bilgisayar başında oturursan göremezsin tabi salak sevgilim benim..muccckkk
_ kız delirdinmi öpüşmenin sırasımı şimdi?
_ ileride siyah bir çizgi var iyi bak..
_ evet kız
_bak bak bir otomobil geçti şimdi..
_tamam kız gördüm yavrum beee gözlerine öleyim kız muccccckkkkkk..
Oh beee, ohhhhh.. işte karşıdan bakıyor sevgilim bize.. herşey orda , aşk, sevgi, medeniyet.. seviyorum kız seni.. evlenicem seninle.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.