- 935 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HEY YALAN DUNYA SUSTUM SANA ..!
Bu hayatin en kirli cikmazini gun gelir hepimiz yasariz …Tanidik …Bilindik …Yitirilmisliklerle
Bu gun can cekismenin arifesindeydi yuregim..
Yine gurbetteki o hazin gecelerden birini yasiyorum .Her gelis ve gidislerde icime tuaf duygular saplanirken binlerce soru cevapsiz kelimelerle yine basim dertte ..Gecenin bilmem kaci ciktim disari sanki bogulur gibi dolastim basi bos sokaklarda belki memleket ozlemi yada hic bir seyin tadini almamak ,Dua ediyorumki burda yasamiyorum ulan bu sehrin sokaklari bile tuaf insanlarina gelince ne demeli hepsi yabanci dolasirken oylesine bir cafeye girdim baktim aile ortami atmislar yerlere bir kac minder coktum bir kenara birde canim nargile cekti tam bir nefes cekerken bir kadin yabanci urkek yanima yaklasti selam Sabah derken anladimki bizden oda gurbetteymis basladi anlatmaya o anlattikca ben dinledim dinledikce sasirdim hayat hikayesi gercekten ilgincti bazen yutkunarak konusuyordu gozlerinde yillarin yorgunlugu vardi ..Belliki cok cekmisti ordan burdan derken gurbette yasadigi yillardan cok seyler kaybettigini anladim sonra dusundum herkesin gurbet yolu macerasi bir farkli ama nedense gecen yillar tum gurbette yasayanlardan bir seyler koparmis goturmus ,Biz o guzelim yurdumuzun kiymetini bilmezken yurdundan cikip senelerce topragina hasret insanlar iclerindeki yanginla yasiyorlar ..! sabaha kadar suren konusmamizdan ayrilirken sunu anladim demekki biz koskocaman yalan bir dunyada yasiyoruz ektigimizde , bictigimizde bizim yani ne ekersek onu biciyoruz hesabi..! Sabah isiklarini vururken yuzume icimde huzurlu bir tebessum vardi .. ya dinledigim hayat hikayesinden kendime pay cikarmistim yada …!Ben bu yalan dunyaya susmustum ..
Siz susmayin yureginiz susmasin ne kadar olumsuz ve kotu yasanan anlar var olsada hayatinizda susmayin…!
GUL OZCANLI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.