- 904 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Bu sık sık yinelediğiniz bayatladı mı, klasikleşti mi türünden içten içe karşı fikri küçümseyen sözleriniz özünde boşvermişliğin tezahürüdür. Bu boşvermişlik ve adam sende, memleketi ben mi kurtaracağım vb. gibi düşünceler yüzünden yüzünü medeniyete dönmüş toplumlardan olamadık.
Cahil dedikleriniz nerelere gitti demişsiniz... Onların nerelere nasıl gittiği değildir önemli olan.
Birileri itekler, onlar da kendilerini hak etmedikleri yerde bulup... vayyy ben neymişim diye yanılgı içinde olabilirler... kerametlerini kendinden menkul sayıp...
Kimin legal veya illegal yollarla nerelere gittiği değildir önemli olan...
Aydın bir insan olduğunuzu düşünmüştüm... Yorumlarınız bende hayal kırıklığı yarattı.
Unutmadan... bizim ülkeyi soyan işadamı ya da siyasi kuklaların hiçbirinin Hollanda'da bir metre toprağı ya da evi yoktur
Çünkü Hollanda hiçkimseye TOPRAĞINI SATMAZ.Rom@ntik
BİZ ARAPLARA BENZEMİYORUZ, BUNU BİLİYORSUNUZ.
HOLLANDALI DA DEĞİLİZ.
İSRAİL GİBİ ELE GEÇİRECEKLERİNİ Mİ DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
AMA YİNEDE DİKKAT EDİLMELİ SATILAN YERLERE.
Bu millet / Boşverin öğrenmesinler, eğitime ne gerek var ? İmamlar, hacı ve hocalar nasıl olsa öğretir zihniyetiyle yönetildiği için
* bilinçli olarak bilinçsizleştiriliyor ! *
AMA BU DÜŞÜNCE ÇOK MU ÇOK BAYATLADI ARTIK.
CAHİL DEDİKLERİNİZ NERELERE GİTTİLER.
EĞİTİM DENİLİNCE AKLINIZA NE GELİYOR.
HACI HOCA LAFLARI ÇOK MU ÇOK BAYATLADI ARTIK.
BİRAZ ÇEVRENİZE BAKIN.
Refah düzeyi, ister en üst seviyede olsun, isterse en gelişmemiş ülke olsun... Bağımsızlığını ilan etmiş her ülkenin öncelikli olarak kendi menfaatini ve dolayısıyla halkınının istikbalini teminat altına alma zorunluluğu vardır...
Özelleştirme mi dediniz ?
Evet... bende karşı değilim... ama, makul ölçülerde...
Özelleştirme yapacağınız kurum, kuruluş, tesis eğer bir ülke için stratejik önem arzediyorsa bunun % 49 luk bölümünü özelleştirirsin kalan % 51 lik pay o ülkenin istikbalinin teminatıdır.
Stratejik önem arzeden kaç kuruluş özelleştirme adı altında yok pahasına * ve tamamı * satıldı biliyor musunuz ?
Yazmaya kalkarsanız; emin olun bu sayfa aşağıya doğru uzar gider!...
Bu millet / Boşverin öğrenmesinler, eğitime ne gerek var ? İmamlar, hacı ve hocalar nasıl olsa öğretir zihniyetiyle yönetildiği için
* bilinçli olarak bilinçsizleştiriliyor ! *
Bu sebeple tv lerde öğretici eğitici programlar yerine saçma sapan diziler cirit atıyor !...
Sadace şuraya dikkat edin... sonuç kendiliğinden çıkacaktır
ÖZELLEŞTİRME SERBEST / ELEŞTİRME YASAK
Unutmadan... bizim ülkeyi soyan işadamı ya da siyasi kuklaların hiçbirinin Hollanda'da bir metre toprağı ya da evi yoktur
Çünkü Hollanda hiçkimseye TOPRAĞINI SATMAZ
Bizde ise; bedeli kan ve can vererek ödenerek alınan her karış toprak satılmakta !...
Rom@ntik tarafından 3/22/2009 3:22:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Örn : Kendi ülkemin vatandaşına ANANI DA AL GİT dedim, bu Vatan için canını veren şehidime KELLE dedim, garip ailelerin KELLELERİ şehit olurken oğlumu askere gitmekten kurtardım, onun gemicikler alıp hayatını kurtarmasını alkışladım, konuşma yaptığım halka açık alanlarda daima ARGO dil'in en güzel örneklerini verdim... gibi daha gerekirse yazabileceğim yüzlerce olayı da söylerdi HERHALDE
Rom@ntik
Bu klasik lafları bırakalım.
bizim millet argoyu seviyor galiba.
Sevemseydi O film var ya...
ivedik filmi o kadar ilgi görmezdi.
Siyasetçide aynı tekniği kullanıyor.
samimi olmak için yapıyor olabilir.
adam bir taraftan biraz tepki alıyor o tarzda konuştuğunde diğer taraftan büyük bir ilgi görüyor.
ÖZELLEŞTİRME KARŞITI DEĞİLİM.
SERBEST PİYASA PARAYI BASAN ALIR.
AMA SATILIRKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN KURALLAR VARDIR.
ERMENİ DE, YAHUDİ DE, FRANSIZ DA ALIR...
YURT DIŞINDA BÜYÜK İŞLERE GİRİŞMİŞ OLAN İŞ ADAMLARIMIZ VAR.
BİZİMKİLER AFRİKAYI ELE GEÇİRDİLER.
BUNA NE DİYECEKSİNİZ?
Seçimden önce oy uğruna da/foss larda show yapanlar aslında israilin katliamını kınamadıklarını sadece moderatöre kızdıklarını hemen akabinde söyleme ihtiyacı duymuşlardır.Yine baştakiler israil mallarını kesinlikle boykot ertmeyin uyarısında bulunmuşlardır .gerek sözlü gerek se yazılı emir olarak .E nerde kaldı sizin israil karşıtlığınız demek geliyor insanın içinden.
israil savunma bakanı :Tencere dibin kara,Senin ki benden kara imasında bulunmuştur.kimse cevap vermemiştir.saygılar anlamlı paylaşım için.
Sanırım o mitingin süresi kısaydı...
Uzun olsaydı; yaptıklarını daha detaylı anlatırdı değil mi ?
Örn : Kendi ülkemin vatandaşına ANANI DA AL GİT dedim, bu Vatan için canını veren şehidime KELLE dedim, garip ailelerin KELLELERİ şehit olurken oğlumu askere gitmekten kurtardım, onun gemicikler alıp hayatını kurtarmasını alkışladım, konuşma yaptığım halka açık alanlarda daima ARGO dil'in en güzel örneklerini verdim... gibi daha gerekirse yazabileceğim yüzlerce olayı da söylerdi HERHALDE
Vah Türkiye'm vah... Boşa dememişler, deveye diken yaraşır diye !...
siyaset gibi hiç bi zaman aklanmayacak bir oyunu şiire bulaştırmak bence doğru değil öncelikle bunu söyleyim.. ikincisi bi üniversite öğrencisi oalrak ve siyasetle ekonomiyle alakalı çok şey öğrenmiş ve hala öğrenecek biri olarak şunu söyleyim size, lütfen biraz bilgi edinin.. mesela özelleştirmeyi enine boyuna öğrenin ( şiirden anladığım kadarıyla biçoğunun düşündüğü gibi özelleştirmeyi peşkeş çekmek olarak görenlerdensiniz) benim için siyasi görüş veya a veya b parti önemli değildir.. yuapılanlar ve yapılmayanlar önemlidir.. ve şunu biliyorum ki bu hükümet diğerlerinden çok daha iyi işler yaptı...
Öğretmen olma ihtimalini göz önüne alarak;Sevgili öğretmenim diye hitap etmek istedim...
Bu toplum iyi siyasetçiler yetiştiremedi.Nedeni biraz da Askeri diktatörlüklerin varlığıdır.Siyasetçi olmak için önce olur almak gerekir.
Bu durum eğitimde de varlığını sürdürür.Asla özgür bireylerde yetiştiremeyiz.Bu siyasetçiler için kullar yetiştirmemiz istenir..
Ne kadar demokrasi ve insan hakları varsa , o kadar iyi siyasetçi yetişir ülkelerde...Kutlarım..tesbitlerin çok yerinde..Saygılar...