- 650 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİR ZAMANLAR SENLİ DÜNYAM
Seni ilk atandığım yıl öğretmen evinde görmüştüm Hep gözlerimin içine bakıp duruyordun
Arkadaşlarımla otururken uzun uzun bakardın bana Sinir olurdum bu hailnden O kadar çok kişi vardı ki peşimde bir türlü cesaret edipte gelemezdin yanıma Kızlar sana hastaydı Buna rağmen kız görmezdim yanında O zamanlar hayranlarımdan sadece biriydin Benim için önemsizdin Bir gün aynı yerde sınav görevlisi olarak karşılaşmıştık seninle Ne konuştuğumuzu hatırlamadım Sonra sen anlatmıştın Bu gerizekalı kendini ne sanıyor gözlerimin içine böyle bakıyor demiştim arkadaşıma Nerden bilebilirdim ki sonradan o kara gözlerin esiri olacağımı Bir gün ben yalnız öğretmen evinde çay içerken yine sen çıkıverdin karşıma tek oturuyordun yine Gözlerini gözlerime mıhlamıştım ilk defa orda sana dikkatli bakmıştım hiç bir şey hissetmiyordum aylardır beni süzen bu adama
Şiir çalışması düzenleyecektim egzersiz programı lazımdı Arkadaşlarıma sordum O sırada sen masamıza geldin Meğer bir ortak arkadaşımız varmış senin ev benim iş arkadaşım Bende var hocam dedin Bende umursamaz bir tavırla o zaman arkadaşıma veririsiniz ben de ondan alırım demiştim Şimdi anladım beni bu kadar yakından tanıdığını arkadaşıma sormuşsun İyi kızdır Kendi halinde biri demiştİ sana Ama dikkat et erkek gibidir diye de uyardığını sonradan öğrenmiştim telefonumu istemiştin vermemiştim Arkadaşım da vermemişti Sonra programı bahane edip masama oturmuştun meslektaş olmak birçok ortak noktayı da berabernde getirirdi Şiirden güncel kitaplardan söz açılıp sürmüştü benim için önemsiz konuşmamız Yine bu sefer daha bir dikkatli bakmıştın gözlerime Bu adam benden çok hoşlanıyordu ama benim yine umrumda değildi Bir gün akşam işten geç çıkmıştım evime bırakmıştın artık beni ne zaman göreceğini hesaplayıp duruyordun yine bir gün eve bırakırken beni yolda aldığımız gazeteyi bahane edip akşam aramıştın beni burcunuz ne diye sormuştun gazetede yazmayan şeyley söylemiştin biliyordum bunu tasdiklemek için ertesi gün gazeteyi alıp incelemiş gülmüştüm uzun uzun sizi çok seven yakışıklı biri karşınıza çıkacak ..........
Sonra yine konuşmuştuk seninle gece yarısını bulmuştu telefondaki konuşmamız seni seviyorum deyivermiştin O gece 23 kasımı 24üne bağlayan geceydi öğretmenler günümü ilk sen kutlamıştın Sonrası dünyanın en büyük aşkı
Bende bu çekime kapılmıştım alışmıstım sana sevgilindim artık nereye baksa seni düşünen seni deliler gibi seven senli bir dünya kuran o senin tabirinle cin gibi güzel biraz da belalı bir sevgiliydim Kimseler korkusundan sana bakamaz olmuşlardı Bir bakan göreyim saçlarından tutup şehrin sokaklarını dolaştırırdım seni de kendimi de parçalardım Nerden bilecektim daha tanışmadan işlediğin bir günahın bedelini benim ödeyeceğimi Gerçeği öğrendiğimde acile kaldırılmıştım O hınçla seni aramıştım ikar etmiştin bizi ayırmak için yapılan bir oyun demiştin.........
Gece kapına dayandım dışarıya çıkmış tir tir titriyordun bana gerçeği anlatacaktın yoksa öldürürdüm seni Anlattın daha öncki kız arkadaşınla beraber olmuşsun Seni namussuz nasıl söylemezsin diye boğazını sıkmış tokatı patlatmıştım Eğer gerçeği söyleseydim yüzüme bile bakmazdın seni çok seviyorum seni kaybetmekten korktum demiştin bana bense kurduğum dünyanın üzerime çöküşünü çığlıklarımla gözyaşlarımla seyrediyordum Bizim kitabımızda başkasının namusunu kirletip bırakmak olamazdı iyi ama benim suçum ne bunda onlar ayrılmışlar hem benden öncesi beni ilgilendirmez diyen kalbime senin sevdiklerinin başına gelse yine aynı şeyi söylermisin diyen aklım kanlı bıçaklı oluvermişti ilk defa Seni tekediyorum deyip çıkarken ordan bayılıvermiştim kolumdan tutup kaldırma beni kendim kalkarım O günden sonra neler çektim ben Seni canımdan çok seviyordum ama seni kendi ellerimle otobüse bindirip gönderecek sonra da onunla düğün yapacaktın sen sonra adam gibi karşıma çıkmalıydın İp sonradan koptu ikimizde ağlıyorduk çaresiz sonra sana inat ben de evlendim oysa seni kendim göndermiştim Söylesene şimdi 4 kişi mutsuz eserinle gurur duy 4kişinin hayatını mahveden bir kahramansın sen ............