- 484 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MAKAM VE HİZMET
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
MAKAM VE HİZMET
SİYASET HİZMET ETME KURUMUDUR...
Önümüzde bir seçim var; her insanımız mahalinde oy verecek ve mahalini yönetecek insanları seçecek. Umuduna oy verecek... Onun için "OY" emektir.. Her "OY" veren el; kutsal bir görevi yerine getirdiği için de; kutsallığı nedeni ile "O ELLER ÖPÜLÜR"...
SEÇİMDE 10 ADAY ÇIKAR... ÇALIŞIRLAR.... İNSANLARA KENDİLERİNİ ANLATIRLAR...
HIZMET ETME FIRSATI TALEP EDERLER...
HALEN GÖREVDE OLANLAR; YAPTIĞI HİZMETLERİ ANLATIR... İZAH EDER... YAPACAKLARI İÇİN DE; "MÜRAACTIM SİZE, TAKDİR EDERSENİZ... HİZMETE DEVAM EDEYİM" DER...
GÖREVDE OLMAYAN İSE; "BEN ŞUNLARI YAPACVAĞIM SİZDEN YETKİ TALEP EDİYORUM" DİYEREK ASLAOLAN MİLLETTEN "OY" TALEP EDER...
ON ADAY ÇIKAR...
BIR ADAY KAZANIR...
HEPIMIZ YUZ YUZE BAKMAKTAYIZ... BU BAKIMDAN CALISMALAR SIRASINDA "YÜREK İNCİTMEMEYE" ÖZEN GÖSTERMEK GEREKIR...
FETHİYE’DE SEVİYELİ BİR SİYASET İZLENİYOR....
BAŞKAN ADAYLARIMIZ KENDILERINI ANLATIYORLAR... YETKİ İSTİYORLAR...
OLMASI GEREKEN BU...
YETKİYİ VEREN KİM; "OY HAKKI OLAN" ... Yani; "Milletin kendisi"... Aday kim; "Bu milletin bir ferdi"... Kim kazanacak; "Adaylardan sadece bir tanesi...."
BUNDAN DOLAYI BÜTÜN ADAYLARA BAŞARILAR DİLİYORUM...
SEÇİLEN BAŞKANI BAŞTA ADAYLARIMIZ OLMAK ÜZERE SİYASİ PARTİLERİMİZ SEÇİM SONUNDA KUTLAYACAKTIR...
SEÇİLEN BAŞKAN VE PARTİSİ DE... SEÇİM SONUNDA "SEÇİMDEN ÖNCE ZİYARET ETTİĞİ YERLERE" TEKRAR GİDEREK... "OY VEREN, OY VERMEYEN" AYRIMI YAPMADAN HER FERDİMİZE SAYGIYLA TEŞEKKÜR EDECEKTİR...
ÇÜNKÜ SEÇİLEN ARTIK PARTISININ DEGİL "FETHİYE’NİN BAŞKANI" OLDUĞUNUN BİLİNCİNDEDİR.
....
BEHCET SAATCI 10 SENEDİR BELEDİYE BAŞKANI....
HİZMETLER YAPMIŞ... YARIM PROJELERI TAMAMLAMIS... YENI PORJELERI DEVREYE ALMIŞ... FETHİYE’NİN ÇEHRESİNİ DEĞİŞTİRMİŞ...
HÜKÜMETTEN DESTEK ALMADAN...
"MEFRUŞAT TEKSTİLİNİN KALBİ" DENİLEN YERDE YANİ DENİZLİDE BELEDİYE BAŞKANI HÜKÜMET OLAN PARTİNİN MENSUBUDUR...
BEHÇET BEY MERKEZİ YÖNETİMDEN DESTEK ALMADAN...
DENİZLİDEN BES KAT FAZLA PROJEYE IMZA ATMIŞ PROJELERİ PLANLANAN ZAMAN İÇİNDE TAMAMLAMIŞ...
TOPLUMUN BÜTÜN KATMANLARI İLE KUCAKLAŞAN ANLAYIŞ İÇİNDE BİR YAPI OLUŞTURMUŞ... AYRIM GÖZETMEDEN "FETHİYE’YE HİZMET ÜLKEYE HİZMETTİR" ANLAYIŞINI ÖNE ÇIKARMIŞTIR...
GEÇTİĞİMİZ GÜNLERDE SAYIN BELEDİYE BAŞKANI "KÖŞE YAZARLARINA KAHVALTI İKRAMINDA BULUNMUŞLAR" ŞAHSIMIZA YOLLADIĞI NAZİK DAVETİYEYİ... KAHVALTI YAPILDIĞI GÜNÜN ÖĞLEDEN SONRASI BİZE ULAŞTIĞINDAN İŞTİRAK EDEMEDİM...
DAVETE İCABET ETMEK "SÜNNETTİR" DAVETİYE BIRAKILMIŞ AMA ELİMİZE GEÇ ULAŞMIŞTI. DAVETE GİDEMEDİM...
FETHİYELİNİN OYLARINA ETKİ ETMEMİZ SÖZ KONUSU OLAMAZ...
HER INSANIMIZ YÖNLENDİRMEYE İHTİYAÇ HİSSETMEDEN İRADESİ İLE OY VERECEK YAŞTA VE AKILDADIR...
AMA GÖRDÜĞÜM BİR HUSUSU DA SİZE ARZ EDEYİM
İNANIYORUM Kİ;
BEHCET SAATCI: FETHİYE’YE "ULUSLARASI KONGRE MERKEZİ" KAZANDIRACAKTIR...
"SAYIN SAATCI BAŞKANLIĞINIZ HAYIRLI OLSUN"....
BU ARADA SİZDEN BİR TALEP DE DE BEN BULUNMAK İSTİYORUM...
ŞEHİTLER TEPESİNE KARŞILIKLI GİDİP GELEN BİR TELEFERİK... ...
...---....
"GEÇENLERDE BİR HAYAL KURDUM... TEMA’NIN ONUNDEYİM GECENİN İLERLEYEN BİR SAATİ... KARŞI DAĞA BAKIYORUM...
"PROJEKTÖRLER... YANMIŞ... BAYRAK PIRIL PIRIL... DAĞA SÜS VERMİŞ.. HEMEN ALTINDA
"ŞEHİTLER ÖLMEZ
VANA BÖLÜNMEZ" YAZISINI GÖRÜYORUM
.... ÜST KISIMDA BİR KAÇ İNSAN HARETEKLİ SANKİ... ORADAN BİRİNE SORUYORUM... ORASI NERESİ DİYE...
"ORASI ""ŞEHİTLER TEPESİ"" DİYOR"...
"NE KADAR GÜZEL ETRAFI ÇEVRİLMİŞ... ETRAFINDA BEYAZ BİR İŞLEME SANKİ.. YAŞMAK KENARINDAKİ OYA GİBİ... ÜSTTE BAYRAK.. ALTINDA VATAN OLANLARA SAYGI...
TEPEDE PROJEKTÖRLER...."... TEKRARA YANIMDA BELİREN BEYEFENDİYE YÜZÜMÜ DÖNÜP
"NASIL GİDİLİR" DİYORUM...
ŞU TARAFTA "FETHİYE FATHİYE KALESİ VAR... KALENİN HEMEN ÜST KISMINDAN TELEFERİK VAR.. GECE SAAT İKİYE KADAR TELEFERİK ÇALIŞIYOR.... DİYOR...
ÜCRETİ FAZLA MIDIR GİDİŞ GEİŞİN DİYORUM
YOK EFENDİM.. DOLMUŞ PARASI DİYOR...
GÖZLERİM NEMLENİYO...
VE;
"BUNA KİM SEBEP OLDU İSE; GEÇMİŞLERİNİN MEKANLARI NUR OLSUN... ALLAH O’NA HİZMET ETMESİ İÇİN FIRSAT VERSİN" DİYE MIRILDANIYORUM KENDİ KENDİME....
...
GÖREVİNİ YERİNE GETİRMİŞTİR.
YAPILAN YADA YAPILACAK HİZMETLERİ ANLATMAK BZE DÜŞMEZ..
O ADAYLARIN İŞİDİR.. KİMSENİN İŞİNE KARIŞMAK HADDİMİŞZE DEĞİLDİR.
HİZMETTE İZLENEN YOL.. DAVRANIŞ ŞEKİLLERİ... TAVIR HER ZAMAN ÖNE ÇIKMALIDIR...
BİR BİRİNDEN NEZAKETLİ ADAYLARIMIZ VAR...
HEPSİNE BAŞARILAR DİLİYORUM..
BU ARADA;
ANTALYA PINARLI’DAN İSA YILDIIRIM BEKÇİLERDE YAPTIĞIN ÖLÜMÜZ HİZMET NEDENİ İLE YÜREKTEN KUTLUYORUM SENİ; BELEDİYE BAŞKANLIĞIN HAYIRLI OLSUN....
İZMİTTE (KOCAELİ) SEFA SİRMEN’E;
ANKARA’DA MANSUR YAVAŞ’A "BELEDİYE BAŞKANLIKLARI HAYIRLI OLSUN" DİYORUM..
FETHİYE’YE HİZMET TÜRKİYE’YE HİZMETTİR...
SAYGIDEĞER ADAYLARIMIZ SEÇİMLER ÖNCESİ SONRASI SİZLERE BİZLERE FETHİYE’YE ÜLKEMİZE HAYIRLI OLSUN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.