- 585 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KRİZ VE SEÇİM!
Global kirzin tüm Dünyadaki sarsıcı etkisi artık ülkemizde de iyiden iyiye kendini his ettirmeye başladı,krizin bizlere yutturulmaya çalışıldığı gibi hiç te "teğet" geçmediği son günlerde ortaya çıkan işsiz sayısının nüfusa oranı ile ayukka çıktı artık.
Cumhurriyet tarihinin en korkutucu rakamları bize bu "teğet" yalanını yutturmaya çalışanlara verilebilecek en güzel cevaptır sanırım. % 15 civarındaki işsizlik rakamının başka ne izahı olabilir doğrusu merak ediyorum.
Hergün yüzlerce insan işsiz kalıyor,hergün onlarca işleteme kapısına kilit vurmak zorunda kalıyor ve bu hengame içinde ülke bir yerel seçimin yüksek tansiyonunda toz duman içinde kalmış görünüyor,kriz seçime heyecanla koşan siyasiler için artık iyi bir argüman olmuş durumda,yurttaşların yaşadığı ekonomik,sosyal ve psikolojik travma kimsenin umurunda değil,semt pazarlarında akşamları çöbe atılan çürük sebze ve meyve toplayanların sayısı hergün biraz daha artıyor .
Kriz vurdu geçti hemde yüreğimizi delipte geçti,bu kimin umurundaki seçim ve rant artık iyice siyasilerin gözünü pervasız bir hırsla bürümüş.
YORUMLAR
Hani bir türkümüzz vardı
''Bak postacı geliyor selam veriyor, Herkes ona bakıyor, Merak ediyor, Çok teşekkür ederim postacı sana, Pek sevinçli haberler getirdin bana, ...'' diye devam ederdi
Artık postacılar seviçli haberler getirmiyor!
parpali08 tarafından 3/20/2009 9:07:14 AM zamanında düzenlenmiştir.