Sevgi Cesitleri
Sevgi Cesitleri
ALLAH SEVGİSİ........................................................Yaradılışın kaynağıdır...
ANA SEVGİSİ....................................................Olması gerekir nedense:-)...
ARKADAŞ SEVGİSİ..................................................İşte gerçek olan budur...
AŞ SEVGİSİ.................................................................Yaşamın gerekçesi...
BABA SEVGİSİ....................................................Arka planda kalır genelde...
ÇİÇEK SEVGİSİ.............................................................Güzel insanlar bilir...
ÇOCUK SEVGİSİ...........................................................Olmazsa olmaz:-))...
DOĞA SEVGİSİ.....................................................................Vazgeçilmez....
DOST SEVGİSİ.........................................................Gerçek dost nadir olur...
DÜNYA SEVGİSİ..........................................................Özen göstermeliyiz...
ERKEK SEVGİSİ......................................................Kadınlar ne diyor acaba?
EŞ SEVGİSİ....................................................................Çıkarlara dayanır...
EVLAT SEVGİSİ.................................................................Olmak zorunda...
GÜNEŞ SEVGİSİ..........................................................Yaşam kaynağı, ışık...
HAYVAN SEVGİSİ.......................................................Keşke herkeste olsa...
İNSAN SEVGİSİ..........................................................Olduğunu sanıyoruz...
İŞ SEVGİSİ.................................................................................Evet var...
KADIN SEVGİSİ.........................................................Erkeklere sormalı:-))...
KARDEŞ SEVGİSİ...........................................................İkilemli bir duygu...
KEDİ SEVGİSİ.................................................................Bu benim sevgim!
PARA SEVGİSİ...........................................................Dünyayı döndürüyor...
RESİM SEVGİSİ.........................................................Sanat ruhlular duyar...
SPOR SEVGİSİ...........................................deyince ben VOLEYBOL diyorum!
ŞİİR SEVGİSİ..................................................................Hissedenler bilir...
UÇAK SEVGİSİ..........................................................Özgürlük gibi bir şey...
YAŞAM SEVGİSİ........................................................ Hep vardır temelde...
YORUMLAR
_kutluyorum seni Nur, paylasim icin tesekkürler...
-mükemmel bir sevgi sorgulamasi olmus... cagrisimi bol ve düsündürücü... eminim herkes payina düseni alacaktir...
*
_________ben diyorumki:
-eger kisini yüreginde 'gercek' ALLAH sevgisi var ise diyer sevgi cesitleride muhtemelen olacakltir...
sevgiyle kal...