sadece sevmeli .....
gittin !.. neden geldinki ....
gidişlerin yada gelişerin amacı nedir?
yada keşkelerin olanaksız olmasının ?
bunun gibi birçok sorunun cewabı nedir ?
Ah bu sorular içimizi kemiren düşünceler nedenler niye ben ler .. bizler at gözlüğüyle hayata asılan insanlarız bizler insanız! ne çeşitiz yaradılışımızda ne war bizi böyle körelten wucudumuzdaki hangi organ bu tip acılara neden olur ?
kalp beyin ... ikiside deildir aslında onlar kendi hallerinde organlarımız biz insanlar onlrı aşka mal etmişiz bikere tek olay düşüncedir beyinle alakalı ewet ama düşünce gücümüz olmasa beyine nasıl hükmedebilirizki ?
görüomusun sewgilim yokluğun bana ne tür sorular sordurup mantıksı cewaplar werdirtio oysaki ben bunların hiçbirini bilmez düşünmezdim ben bişeyi daha düşünmezdim senleyken AYRILIK....
aşk insanı iradesiz kılarmış aşk insanı düşüncesiz sorulara salarmış saçmalarmış insan kendini kandırırmış ..
neden bi türlü kawuşamadık düşünüorumda tarihimize inersek hiç bir büyük aşkın birleştiiğini mutlu sonla gittiğini göremiorum çünkü Allah izin wermez kimseyi çok sewmiceksin tapmıcaksın . Diorumki ’’öyle şey olmaz ne alaka ben Rabbime Dinime bağlıyım O na taparım ’’ ama ince düşünelim sewgilim ne sen ne de ben bi kere ellerimizi açıpta Rabbime yalvardıkmı yada teşekkür ettik mi? görmüoki göz aşktan başka bişeyi bizler yanlışız sevgilim bizler aşkı yaşamayı bilmioruz bizler aşk dedikmi herşeyi unutuoruz ne günah bu dioruz ne yasak.!! biz cezamızı çekiyoruz şimdi hakkımızdır bu ağlamanın sızlanmanın sırası değil ayrıldık diye ayrılık her yerde ve her zaman bizimle senden ayrıldıktan sonra acı çekerim ağlarım sızlanırım ama ya bu dünyadan ayrıldığımızda ayrı ayrı yerlerde birbirimizi tanımadan birlikte işlediğimiz gönül günahımızın cezasını çekerken aşk bizi kurtarıcakmı??
insan sewmeli ... sadece sewmeli ....