- 884 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
HAKİM BEY BU ADAMI EŞİM OLARAK GÖRMÜYORUM BU SEFER BOŞAYIN LÜTFEN....................
Bu gün benim bayramım senden sonsuza kadar kurtuldum Zaten hiç aşık olamamıştım ki sana Artık özgürüm Hakim niye eşinden boşanmak istiyorsun diye sorduğunda o kadar çok sebebm vardı ki sırf senden bir an evvel kurtulmak için gerçekleri anlatmadım Hakim bey sürekli tartışıyoruz hiç bir konuda anlaşamıyoruz Ben bu adamı eşim olarak görmüyorum artık Evimi de 2 aydır ayırdım Artık bu sefer son olsun istiyorum dedim Hakim bir bana bir sana baktı tekrar sana döndü Eşinizin söylediklerine karşın ne söylemek istersiniz diye sorduğunda belki de sadece o an günahlarından bu kadar utanmıştın hiçbir şey efendim...
Doğru ya parayla daha önce boşanmaya ikna etmek için seni satın aldığımı nerden bilecekti hakim Para hiç kimsenin sana ölçmeyeceği kadar para vermiştim Hiçbir şey istemiyordum Sadece senden kurtulmak
Hakim sana maddi olarak eşinden birşey istiyormsun diye sorduğunda avukatımla gayri ihtiyari gözgöze gelmiş kendimi tutamayıp gülmüştüm Paranı ödemiştim yoksa yine ayrılamazdım senden
Mahkemeyi kazanmıştım Mahkeme masraflarını da kazandığım halde ödedim bu senin için ödediğim son paraydı Üç kuruş etmeyen bir adama ödenen bu kadar para...........
Yoksa yine hayal mi görüyordum Hakim kararı söylediğinde tekrar ikimize baktı Sonra durakladı Böyle bir kadın nasıl olur da böyle biriyle evli olurdu O konumda olmasaydı herkesin söyleyeceklerini söylerdi şüphesiz Böyle eğitimli böyle güzeş bir kadın Sanırım bana uzun uzun bakarken bunu sessizce söyledi Duydum ne söylediğinizi çinizden hakim bey Armudun iyisini ayılar yiyor değil mi .İyi de Hakim bey dedim içimden beni yiyenin de midesine böyle otururum diyr.....
......Ve karar Ayrılmalarına kara verildi Hakim anlayışlı adam sevinçten çıldırmıştım hatta o pislikten bile eskisi kadar nefret etmiyordum mutluluk sarhoşuyla Rabbim şükür ardından kocaman o bakanların dönüp dönüp tekrar baktığı gözlerimden bir tebessüm
İnşallah bir dahaki evliliğinizde mutlu olursunuz Kimbilir hakim çok gençti benimle idye geçirmiştir içinden geçirmiş midir sence mümkün mü geçirmemesi diye muzipçe gülümseyip teşekkür ettikten sonra hakime bir daha yüzünü görmemek dileğiyle hem hakimi hem o meczupu geride bırakıp koşmuştum dışarıya ardından da daha fazla para belki koparır mıyım diye avukatım Gözünüz aydın hocam bu sefer son diye söylemiştim deyince avukatım sanki kendisi halletmiş gibi benden aferin bekleyen öğrencim gibi gözlerimin içine bakmıştı Yılların avukatını bile hiç bilmediği yöntemlerle işimi yine ben halletmiştim ... hem para hem delilleri elimde bulundurmam .....Gerçekler ispatlanmadan neye yarar zekam ve çevrem girmişti devreye ama onlara çok da gerek kalmadı bu davanın yeniden uzaması demekti Eşimie söylemiştim eğer bu sefer de kabul etmezse neleri aleyhine kullanacağımı.....
Sahi niye insanlar gözlerinimi çıkarırcasına bakıyorlardı ki yüzüme nefret ediyordum onların bu zavallı hallerinden erkeklerin canı cehenneme Belki de bu kadar acı çekmemin sebebi onlarla dalga geçmem aşağılamamdı Ben kimseye ümit vermiyordum Bekarken annemler illallah demişlerdi artık evlen diye Parmağımdaki yüzük de misafirlerin gelmesini bir süre durdurabilmişti nişanlıyım diye yutturmuştum ya ancak öyle rahat etmişti kaç akraba ahpap küs olmuştu benim yüzümden aileme Onların oğullarını almak zorunda mıydım ben.....
Mahkemeden boşanma davasından kahkahalarla çıkan tek kadın ben miydim acaba Orada da kadın erkek herkes bana bakıyordu çok şık ve çok alımlı olmak göz tacizini gerektirir miydi Peki kadınlar niye kısık gözle bakıyorlardı ki kocam isteyenin olabilirdi artık Telefonumu açmaz olaydım bu haberi almak için o kadar çok zavallı vardı ki ailem ve gerçek dostlarım elbetteki badece benim iyilğim için çok sevindiler ama geri kalalar yai...
Gerçeği itiraf etmek gerekirse bende herkese haber vermek istiyordum Hem aiem sonrada çevrem beni bu kadar çok övmeselerdi ben de böyle kendini beğenmiş biri olmazım bana ne......
Şimdi ne yapacağım ben etrafımdakilerle delikanlı erkek böyle mi yapar diye ballayan kendilerini gözümde büyütmek için olmadık palavralar atan çoğu da eşimden daha kötü bu .... lerle Ama yağma yok evleneceğim adam adam gibi olmalı bu sefer.............
YORUMLAR
lale devri iyi dilekleriniz için teşekkürler mütevazi olmayı pek beceremem çok hızlı yazdığım için imla hataları var