GİTTİN YA....
GİTTİN YA......
Bugün yokluğunu ilk yılı.Ansızın gidişinin.Sensizliğin acısı hiç bitmedi bizde.Herşey yerli yerinde bir tek sen yoksun bizle.
Bugün sana yemek verdik.Tam istediğin gibi ,tek eksik sen ve çaresiz bir ben.Sevdiğin insanlar geldi,seni sevenler ve hatta seni tanımayanlar.Dualar okundu
Hiç birşey değişmedi buralarda.Damla okula başladı bu yıl ve okumayı öğrendi.Ve seni çok özledi.Ben daha doyamadım dedeme senin kadar çok şey yaşayamadım diye üzülmekte.Yiğit anlamlandıramıyor gidişini.Kovasını küreğini alıp çıkaracakmış seni.Bir de hıçkıra hıçkıra ağlaması yokmu? Kimseye aslan oğlum dedirtmiyor.
Diktiğin çiğdemler çıktı.Bahçedeki çiçekler sensiz çok renksiz.Çeşme’ye gittik yaz tatinde.Bahçenin otları yolunmuş.Yenidünyalar ağaçta kurumuş,şeftaliler küçük kalmış.Çam fıstıkları ilk kez bu kadar çok fıstık verdiler belkide.Evde ufak tefek tadilatlar yaptık.
Artık babalar günü çok anlamsız geliyor.Hatta sevmiyorum.Evet belkide kıskanıyorum baba diyenleri.Babasını sevenleri,kızlarını seven babaları.Bayramlar da çok buruk tu.Ellerini öpemedim ayağına yüz süremedim.Amcama gittik çok hasta.Sürekli arıyoruz konuşuyoruz.Bizim sesimizi duyunca duygulanıyor ağlıyor.Hayatta kalan tek emanetin.Seni düşünmeden dua etmeden.Rüyalarıma istiyorum her gece seni birazcık özlem giderebilmek için.Hep önce öldüğünü sonra benim için geldiğini görüyorum.Biliyorum gittin diye elini çekmedin bizden.Yine bizi kollayıp koruyorsun.
Unutma bizler seni çok özledik.çok seviyoruz,ve sana sürekli dua ediyoruz.KALBİMİZ SENİNLE KIZIN ÖZGEN
YORUMLAR
ah babam ahhh
en derin ah hatta babama
hepimizde aynı hisler evin her tarafında
yalnız değilsin
hiç değilse babam senin herşeyini gördü ne kadar şanslısın
bir de bana bak
ne evlendiğimi görecek ne çocuğumu
ne de çocuğuma babam okuyacak ismini kulağına
çocuğum babamın sesinden bir ezan duyamıyacak
sen çok şanslısın çok