RUHUMU YİTİRDİM BULAN VAR MI?
RUHUMU YİTİRDİM BULAN VAR MI?BİRİLERİNİ VE DE BAZI ŞEYLERİ GÖRMEK İSTEMİYORUM.BENİM YERİME GÖRMEK İSTEYEN VAR MI?
BAĞIRIYORUM SESİMİ DUYAN VAR MI?SESİME SES VEREN VAR MI?DÜNYANIN HERHANGİ BİR YERİNDE,AĞRI DAĞININ ETEKLERİNDE,AMERİKANIN ÇÖLLERİNDEKİ YERLİLERDEN YA DA DÜNYANIN HERHANGİ BİR YERİNDEN BENİMLE AYNI ŞEYLERİ DÜŞÜNEN VAR MI?KENDİ KENDİNE GÜLEN,SONRA GÜLMESİNE GÜLEN,BUNU DÜŞÜNÜP YİNE GÜLEN VAR MI?BU SORULARIN CEVABINI BULMAYI NE ÇOK İSTERDİM.VE YİNE İSTERDİM BENİMLE AYNI SORULARI SORANLARIN OLMASINI.YÜZÜME ÇARPAN RÜZGAR KİMBİLİR NERELERDEN GELMİŞTİR?VE KİMBİLİR DAHA NİCESİNİ DE ÖPMÜŞTÜR YANAKLARINDAN BELKİ DE DUDAKLARINDAN.?BU ÖPÜŞMENİN SOĞUKLUĞUDUR DUDAKLARI YARA EDEN.İŞTE BÖYLE BUNLARI YAZIYORUM.
SAÇMALAMAK HAYATTA BEDAVA OLAN NADİR ŞEYLERDEN BİRİ YA.İŞTE YAPTIĞIM BUNDAN İBARET.VE DÜŞÜNÜYORUM ŞU SANİYE BENİMLE SAÇMALAYANLARIN SAYISINI.
HİSSEDİYORUM RUHLARININ SICAKLIĞINI.DUYUYORUM SESLERİNİ.DUYDUKLARIM ONLARIN SESİ DEĞİL BELKİ DE.ÇOK KİŞİLİĞİMİN GETİRİSİ DE OLABİLİR.İÇİMDE KİŞİLİKLER KOROSU.BİRBİRİNDEN FARKLI SESLER.EN GÜZEL SESLE EN KARGA SES BİR ARADA.ŞİMDİ GEL ÇIK İŞİN İÇİNDEN ,ÇIK ÇIKABİLİRSEN.BAZI İNSANLARIN HUYUDUR SIKIŞTIKLARINDA KAÇMAK.BANA DA EN BASİTİ DAHA DOĞRUSU EN KOLAYI BUYMUŞ GİBİ GELİYOR.VEEEEEEEEEEEEE KAÇIYORUM.ŞİMDİ İÇİMDEKİ ÖTEKİLER SAKLANDIM HADİ BULUN BENİ BULABİLİRSENİZ TABİİ.AMA ÇOK ZOR.KAYBOLDUM...........................
ŞÜKRAN