- 2478 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
BİR KADIN AĞLIYORSA EĞERRRRRRRRRR
Bir kadın ağlıyorsa sarsıla sarsıla bilin ki sırtından vurulmuştur Düşmemek için dengesini korumaya çalışıyordur Sevdiğini söyleyen adam adam çıkmamıştır
Bir kadın ağlıyorsa eğer bilin ki yaşadığı şeyleri haketmemiştir zehrini akıtır gözyaşlarında Yaşadığı güzel şeylerin bir yalan oldğuna ağlar kadın sevmesi gibi şiddetlidir kadının gözyaşları Belki yıllar sürecektir zehrin tamamıyle bitmesi
Bir kaadın ağlıyorsa eğer kimseye güveni kalmamıştır bundan sontası acabadır Yaptığı fedakarlıkların karşılığının kötülük olmasına ağlar kadın
Bir kadın ağlıyorsa eğer o büyüyordur gözyaşlarıyla ancak böyle rahatlar her göz yaşı onu ağlatana bir bedduadır Allah katında
Bir kadını ağlatıyorsanız eğer korkun o kadından çünkü size duyduğu aşk ya yok olmuştur ya yok olacaktır VE İNTİLAM ZAMANI GELMİŞ DEMEKTİR
YORUMLAR
Bence her kadın kıyamaz sevdiğinden intikam almaya, yaşadıkları her olumsuzluğa rağmen ! Kadın aslında onun için ' kadın ' dır işte....
Fikret Tezal'a katılıyorum.Bir kadın ama en önemlisi insan o zaman insandır işte.Dahası siz fazla gururlusunuz,daha çok acı çekecek gibi görünüyorsunuz.Sizden önce yapılmış bir hatanın ve bitmiş bir aşkın üzerine aşkınızı bitirip hala beddualar ediyorsunuz.Yağma yok güzel kardeşim.Bazı kararları aldıysanız sonucuna da katlanmalı ve kimseye daha fazla beddua etmemelisiniz.Sevdiğiniz insan sizden önce bir yanlış yapmış ama sizi de çok sevmiş anlaşılan.Size karşı hata etmemiş ki.Ettiği hata başkasına.Lütfen karıştırmayın.Ne kendinizi ne de sevdiğiniz insanı daha fazla üzmeyin.Bitsin artık işkenceniz.Miadı dolmuş bir aşktan daha fazla can yakan bir şey yoktur.Elveda deyin ve yolunuza devam edin.Mutluluklar...
''Bir kadını ağlatıyorsanız eğer korkun o kadından çünkü size duyduğu aşk ya yok olmuştur ya yok olacaktır VE İNTİKAM ZAMANI GELMİŞ DEMEKTİR''
Bence her kadın kıyamaz sevdiğinden intikam almaya, yaşadıkları her olumsuzluğa rağmen ! Kadın aslında onun için ' kadın ' dır işte....
Efendim...
Naçizane bir fikir beyan etmek istesem umarım kızmazsınız...
Ben bir bay olarak şunu söylüyorum...
Giden bir insanın (bay olsun bayan olsun) ağlamak, ağıt yakmak; gelecek günlerin içine acı doğramaktan başka birşey yaramaz... Sadece insana eziyet verir..
En güzeli bence, geçmişi unutmaya çalışıp, sonraki günlerde mutluluğu yakalamaya çalışmalıyız...
Saygılarımla...