- 1890 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Deneme 'Gidiş'
Sorgulayıcı bakışların nezaretinde gidilen bir yolda, yolcu olmak ne kadar zor olsada, varılacak nokta sensen her şey ödül ve mübahtır "kadınım". En son düşünmem gerekeni aklıma düşürensin. Ölümden korkum olmadığını bilirsin, eğer tanıdığım gibiysen hala, değişmediysen. Kalemimi koşturuyorum artık peşinden, beden durağan.
Gezdiğin gördüğün senin olsun, ya gözlerin ¿?
Gözlerinde söndürdüğüm akşamlarım geliyor aklıma. Anamdan babamdan öte daldığım derya ve asıyorum kendimi gözlerinin ardında gördüğüm, sonunun ne olduğunu bildiğim, önemsemediğim darağacına..
Bir duruşundan bakışından vazifemi aldım, seni ben Mevla ’dan saydım. Hakkım neyse fazlasında gözüm yok, aldım. Sokaklarındaydım, küçüktüm elimden tutan el benden gidince soluk soluğa bir yalnızlığa kucak açtım.
Acınacak bir durumda değilim üzülme, her ateş yakar beni de seninkiyle yanmaların en güzelinin keyfine vardım.. Yeni bir yolcuydum hayat yolunda biletimdin, varış çok uzağımdaydı.. Hangi yollarda kaybettim ben seni, umursamamam gerek belki de ; yapabilsem.. Son günlerde aklıma düşüyorsun, eskisi gibi sanki bir köşe başından çıkacakmış gibisin.. Gözlerim gülüyor her köşebaşı caddelerden geçerken. Bir dolmuşun geçisi ne kadar mutlu ederse insanı, çok daha fazlasıydı hissettiğim Beşiktaş yollarında.. Seni görebilme ümidinden müzdarip, şen kahkahaların gölgesinde bir yoldu sensizliğin nezaretinde yürüdüğüm.
Yaşattığın her şey için "teşekkür" yetmez, seviyorum o güzel yüreği hala ve hala..
Kahhâr