- 1321 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
SEVMEK KOLAY DEĞİL
Hep düşünmüşümdür;
Her sevmek istediğimde sevebilseydim hayatım ne kadar başka olurdu diye...
Şunu sevmek istiyorum,sevdim..Buna aşık olmak istiyorum,oldum...
Kolay söylenmiyor be Üstad "SENİ SEVİYORUM" demek.Olmuyor,denmiyor Yürekten bir çığ gibi yükselmedikçe..
Sevgi kolay değil...Sabahları seni özleyerek uyanmak,yanımdayken bile özlemek,güldüğünde gözlerimin gülmesi,üzüldüğünde içimin parçalanması,ağladığında kahrolmam kolay değil...
Kontrol edilememezlik sevgi...
Sevgi kolay değil yemek yemene sevinmek,sigara içmene üzülmek,üşümene dayanamamak,terlemenden korkmak,hem yarim gibi hemde anam babam gibi sevmek sarıp,sarmalamak seni...
İstemek,İçten düşünmek ve senin "ben"olman kolay değil...
Kolay değil...Göz göze geldiğimizde,yüreğime bir kor düşmüşcesine engel olamamak,tenine her sıradan temasımda bile,seni ne kadar çok sevdiğimi düşünmek ve hissetmek;avuç içlerinin ter kokusunu bile özlemek yokluğunda...
Gece yatağıma girdiğimde seni düşünmek,dualarıma senide dahil etmek,kendimden çok senin için yalvarmak ALLAH’a...
Dualarımda sanada yer vermek kolay değil..
Seninle sadece bakışmayı,dans etmeyi,gezmeyi,elini tutmayı,kokunu hissetmeyi istemek,özlemek değil,yıllar sonrasınıda düşünerek,seninle geçecek yıllara tatlı bir tebessümle bakmak,beraber yaşlanmayı istemek kolay değil...
Hayatımı sana verebilmeyi dilemek..Bütün bunlar kolay değil..Bir anda düşünemez,isteyemez insan..
Ben bunları düşünüyor,hissediyor ve istiyorsam ve BEN BUYSAM,Bu kadar kolay değil diyerek,sevgime küfür etme...Tabiki kolay değil.
Kolay olan yakışmaz sevebilen yüreğime..
Geceye mahkum olan gündüz önünü göremezse,bende sevgine mahkum olmuşum,Sevgimse mabedim olmuş...
Merve IŞIK 10/06/2008
YORUMLAR
Kolay olan yakışmaz sevebilen yüreğime..
Geceye mahkum olan gündüz önünü göremezse,bende sevgine mahkum olmuşum,Sevgimse mabedim olmuş...
müthiş bir güzellik duygusu var..nasıl da savuruyoe hislerden sezişlere..!
sevgilerimle teşekkürler
heramisha
mutlu ettiniz;
sevgimle...
Evet çok zor sevmek...
Hani hep deriz ya "kaza geliyorum demez" diye bu da öyle bişey galiba...Gelirken sormaz ,git desen gitmez.Ama en güzeli de aşkın cefasının verdiği o acı tat dan süzülen tatlı duygu.Bu duyguyu herkes yaşayamıyor herkes bu derinliğe inemiyor diye düşünüyorum zaten işin bu safhasını geçtikten sonra artık insan aşkı görünenin ardında aramaya başlıyor.
Bir apartmanın katları gibi...Kimi zemin katta yaşarken kimisi aşkın terasından "Ne olursan gel" demeyi başarabiliyor.Çok zor evet çok zor hemde.